Temakafé for kreftpasienter og pårørende i Flekkefjord

Temakafeen er til for kreftrammede, pårørende og etterlatte. Vi tar opp kreftrelaterte temaer og byr på ulike kulturelle innslag.

Personer sitter ved et bord og skriver, en kvinne står ved siden og snakker.
Foto: Finn Bjurvoll Hansen

Kom innom for en kopp kaffe og en matbit – og hyggelig samtale med andre som har erfaringer med kreft. Temakafeen drives av Kreftforeningens frivillige, og du er varmt velkommen.

Tilbudet er gratis, og du trenger ikke melde deg på.

Program

• 14. februar: Informasjon om prostatakreft. Ved styreleder Prostatakreftforeningen Vest Agder.
  • 28. februar: Et liv med padling. Mestring, motivasjon og glede. Ved Olaf Søyland, verdensmester i padling og senere trener og instruktør for Flekkefjord kajakklubb.
  • 13. mars: Bienes framtid. Ved Nils Jakob Drivdal, birøkter med mer.
  • 03. april: Hverdag med fatigue. Ved Astri Cecilie Salvesen Moe, kreftsykepleier ved Sørlandets rehabiliteringssenter på Eiken.
  • 17. april: «Jeg grunnla De forente stater». Ved Hilde Susan Jægtnes, skuespiller, musiker og forfatter.
  • 08. mai: Hyggelig avslutning før sommeren. Med sang, spill og små historier. Ved Ole Zacharias Torkildsen

Tid og sted

Annenhver onsdag kl. 1200-1400