Alle i familien er medlemmer

Hos familien Einarsen er alle medlemmer. Det betyr tre viktige stemmer under samme tak.

Jarle Einarsen og døtrene Synne og Martine i en fysisk Kreftforeningen-bilderamme.
Hans Jarle sammen med sine døtre Synne og Martine. Alle i familien er medlemmer i Kreftforeningen.

Gjennom 10 år har Sartor storsenter på Sotra utenfor Bergen samlet inn over 5 millioner kroner til kreftsaken. I spissen står Hans Jarle Einarsen. Da storsenteret ønsket å knytte samfunnsansvaret sitt til én hovedsak, ble minnene om bestefaren han mistet som 12-åring vekket til livet igjen. Markedssjefen var rask med å foreslå kreftsaken.

Hans Jarle har støttet Kreftforeningens arbeid på mange måter. Medlem har han vært i en årrekke.

Men at døtrene Synne og Martine kunne bli medlemmer i samme husstand, var inntil nylig en nyhet for Hans Jarle. Kreftsaken er viktig også for dem; i høst mistet de en håndballvenninne, bare 19 år gammel.

Når sykdommen kommer så nærme blir saken enda viktigere.

Synne, medlem i Kreftforeningen

– Ikke alle kan samle inn millioner. Men ved å bli medlem kan hver og en likevel utgjøre en forskjell, sier Hans Jarle. Oppfordringen er klar.

Meld inn resten av familien i dag. Det koster bare 90 kroner per snute.

Meld inn husstandsmedlemmer

• FornavnEtternavnActions
    Ved å fylle ut skjema bekrefter du at navngitte hustandsmedlemmer samtykker til å bli medlem i Kreftforeningen. Les mer i vår personverneklæring.

Hva er vi?

Vi er en av de største bruker- og interesseorganisasjonene i Norge. Vi er en betydelig samfunnsaktør og en stor medlemsorganisasjon på helseområdet.

Hvem er vi?

Vi er en folkebevegelse med 128 000 medlemmer, 13 000 frivillige, 200 medarbeidere og tusenvis av givere og støttespillere som skaper gjennomslag for kreftsaken.

Hva gjør vi?

Vi jobber for at færre skal få kreft, at flere skal overleve kreft og for bedre livskvalitet for pasienter og pårørende. «Et liv uten kreft» er visjonen vi strekker oss mot.