Våre møtesteder avlyses ut mars for å begrense spredning av koronaviruset Vi ønsker ikke å utsette kreftpasienter eller pårørende for unødvendig smittefare. Kreftforeningen har flere andre tilbud til mennesker som rammes av kreft, og vi jobber løpende med nye måter å hjelpe på i denne perioden. Se våre tilbud ❯❯

Dette er en arena for deling av erfaringer og metoder for mestring av sykdommen. Vi har fokus på livskvalitet og humor. Vi er også en arena hvor helsepersonell er tilgjengelig for å svare på spørsmål, gi veiledning og komme med råd.

Tilbudet drives i samarbeid med frivillige som skaper et trivelig miljø og sørger for enkel servering.

Dialogkafeen er etablert i samarbeid mellom Kristiansund kommune, Averøy kommune, sykehuset, Kreftforeningen, Sanitetsforeningen og pasientforeninger.

Kafeen holder åpent første onsdag i hver måned kl. 1300 – 1500. Vi holder til ved Sanitetsforeningens lokaler ved Myra blomst, i Hagbart Brinchmannsvei 27.

Kontaktperson er kreftkoordinator i Kristiansund kommune, Gunnel A. Lindseth.

Tid på dagen

UkedagDatoVarighet