Våre møtesteder avlyses ut mars for å begrense smitten av koronaviruset Vi ønsker ikke å utsette kreftpasienter eller pårørende for unødvendig smittefare. Kreftforeningen har flere andre tilbud til mennesker som rammes av kreft, og vi jobber løpende med nye måter å hjelpe på i denne perioden. Se våre tilbud ❯❯

Er du berørt av kreft? Har du tanker, spørsmål, bekymringer eller ønsker du å møte andre i lignende situasjon som deg? En kreftsykdom rammer enkeltindividet, og familien.

Første fredagen i hver måned arrangeres Fredagskafé på Frivilligsentralen i Ålesund. Kafeen er et treffpunkt for personer som har eller har hatt kreft eller for pårørende. Her kan du få informasjon om aktuelle tilbud, utveksle erfaringer, få råd, tips og veiledning, en god samtale, og kanskje knytte kontakter med andre.

Tilbudet går til innbyggere i alle kommuner på Sunnmøre og arrangeres av kreftkoordinator i Ålesund og Sula, i samarbeid med pasientforeninger og Frivilligsentralen. Det er ingen påmelding eller avgift, alle er velkomne.

Tid på dagen

UkedagDatoVarighet