I Stafett for livet går lokalsamfunn sammen for å vise sin støtte til dem som er eller har vært berørt av kreft, eller minnes dem vi har mistet.  Stafetten varer i 24 timer og symboliserer at kreft aldri tar pause, men er der hele døgnet og at det alltid bør være noen på banen for den som er syk.

Arrangementet er en stafett med lag av ulik størrelse, der deltakerne ikke går eller løper mot hverandre, men med hverandre. Hvert lag har minst en deltaker på banen gjennom hele døgnet. I løpet av døgnet stafetten varer er det en åpningsseremoni og en fighterrunde, lysseremoni og avslutningsseremoni – i tillegg til en rekke aktiviteter og gode opplevelser.

Stafett for livet arrangeres av Kreftforeningens frivillige. Du kan bidra som frivillig i arbeidsgruppene som planlegger arrangementet, som frivillig under selve arrangementet, som deltaker på et lag, deltaker som fighter – eller som støttespiller og sponsor.

Alle er velkommen til å melde på lag, eller bli med som deltaker. Påmeldingen åpner 1. februar.

For mer informasjon og påmelding, se Stafett for livet

Kontaktperson: Connie Larsen, mobil 958 91 972

Tid på dagen