Våre møtesteder avlyses ut juli for å begrense spredning av koronaviruset Vi ønsker ikke å utsette kreftpasienter eller pårørende for unødvendig smittefare. Kreftforeningen har flere andre tilbud til kreftrammede, og vi jobber løpende med nye måter å hjelpe på i denne perioden. Våre tiltak i forbindelse med korona ❯❯

Kom innom for en kopp kaffe og en matbit – og hyggelig samtale med andre som har erfaringer med kreft.

Kafeen drives av Kreftforeningens frivillige. Vi krever ingen påmelding og tilbudet er gratis. Velkommen!

Program

20. januar: Tilbud på Lindrende avdeling, ved Tone Breland, sykepleier Senter for kreftbehandling på Sørlandet sykehus

27. januar: Kreftforeningen – hvem er vi og hva gjør vi?, ved rådgiver i Kreftforeningen, Trude Nygaard Omland

3. februar: Jobben som kreftkoordinator, ved Reidun Berge Abelsæth, kreftkoordinator i Kristiansand kommune

10. februar: Hvordan er det å være pårørende til noen som har kreft, ved Kristine Møldrup, pårørende

17. februar: Ønsketransporten, ved Geir Hovin. Ønsketransporten er en ideell organisasjon som ønsker å kunne bidra til økt livskvalitet og livsglede for mennesker med svært alvorlig, livstruende og invalidiserende sykdom.

24. februar: “Visste du at grapefrukt kan påvirke medikamentene dine?” Og annen nyttig informasjon, ved farmasøyt Aase Schrøder

2. mars: Situasjonen på Balkan, ved Stein Salvesen fra Arkivet

9. mars: Arv, skifte og testament, ved Jon Holt, jurist fra Rettshjelpen i Kreftforeningen

16. mars: “Den gang da” – et bildeforedrag om Torvet i Kristiansand, ved Inger Johanne og Knut Mæsel