Våre møtesteder avlyses ut juli for å begrense spredning av koronaviruset Vi ønsker ikke å utsette kreftpasienter eller pårørende for unødvendig smittefare. Kreftforeningen har flere andre tilbud til kreftrammede, og vi jobber løpende med nye måter å hjelpe på i denne perioden. Våre tiltak i forbindelse med korona ❯❯

Kom innom for en kopp kaffe og en matbit – og hyggelig samtale med andre som har erfaringer med kreft.

Kafeen drives av Kreftforeningens frivillige. Vi krever ingen påmelding og tilbudet er gratis. Velkommen!

Program våren 2020:

6. januar kl. 12-14: Pusteteknikker, ved Annie Tønnessen, sexologisk rådgiver og sertifisert stresscoach

3. februar kveldsarrangement kl. 18-20: Kreft og seksualitet, ved Annie Tønnessen, sexologisk rådgiver og sertifisert stresscoach

2. mars kl. 12-14: Hvordan øke livsgleden i hverdagen, ved frivillige på temakafeen i Lyngdal

20. april – kveldsarrangement kl. 18-20: Stresshåndtering, ved Annie Tønnessen, sexologisk rådgiver og sertifisert stresscoach og Bjørg Berrefjord, sertifisert stressleder

4. mai kl. 12-14: Bevegelsesglede ved Sørlandsbadet, ved Annette Rosfjord, yogainstruktør og leder for treningssenteret ved Sørlandsbadet

8. juni kl. 12-14: Sommeravslutning med latter, allsang og den gode samtalen, ved frivillige på temakafeen i Lyngdal