Våre møtesteder avlyses ut juli for å begrense spredning av koronaviruset Vi ønsker ikke å utsette kreftpasienter eller pårørende for unødvendig smittefare. Kreftforeningen har flere andre tilbud til kreftrammede, og vi jobber løpende med nye måter å hjelpe på i denne perioden. Våre tiltak i forbindelse med korona ❯❯

Kom innom for en kopp kaffe og en matbit – og hyggelig samtale med andre som har erfaringer med kreft.

Kafeen drives av Kreftforeningens frivillige. Vi krever ingen påmelding og tilbudet er gratis. Følg også gjerne Facebook-gruppen for temakafeen i Tønsberg!

Velkommen!

Program Temakafé Tønsberg våren 2020

• 8. januar: Intimitet og nære relasjoner – når sykdom rammer, Live Mehlum, sexolog, sosiolog og samlivsterapeut
  • 22. januar: Kolonrektal cancer, Kjersti Flatmark, MD, PhD, UiO