Kom innom for en kopp kaffe og en matbit – og hyggelig samtale med andre som har erfaringer med kreft.

Kafeen drives av Kreftforeningens frivillige. Vi krever ingen påmelding og tilbudet er gratis.

Bli gjerne medlem i vår Facebookgruppe!

Velkommen!

PROGRAM VÅR 2020:

29. januar 2020 kl.18.00-20.00: Rettshjelp v/ Kreftforeningens Rettshjelp

26. februar 2020 kl.18.00-20.00: Vinterquiz og gode historier. Anne Karin Gunnarsdatter er vår eminente Quizmester og kanskje er det noen som har en god historie på lur?

25. mars 2020 .kl. 18.00-20.00: Trening og kreft – anbefalinger og råd v. fysioterapitjenesten Nord-Aurdal kommune.
Fysioterapeut Anna Eide har tatt videreutdanning på dette feltet og blitt aktivinstruktør. Hun får med seg en kollega og deler kunnskap, praktiske råd og tips om trening for deg som har eller har hatt kreft. Det er planer om oppstart av gruppetreningstilbud for kreftpasienter i Valdres denne våren. Kanskje er det noe du ønsker å vite mer om?

29. april 2020 . kl.18.00-20.00: Tannhelse v/ Tannhelse Innlandet. Her vil du få møte fagpersoner som kan gi deg kunnskap om tannhelse under og etter kreftbehandling. Hvordan ta vare på tannhelsa? Hva er vanlige utfordringer og hva slags hjelp finnes? Hvilke rettigheter har du på dette området? Det legges opp til muligheten for spørsmål og dialog.

27. mai 2020. kl. 18.00-20.00:  Sommeravslutning m/ overraskelser og moro. Vi runder av en lang vinter – og vårsesong med å hilse sommeren velkommen, og inviterer deg med inn i vårt blomstrende fellesskap, lys og glede.

Velkommen!

Tid på dagen