Kom innom for en kopp kaffe og en matbit – og hyggelig samtale med andre som har erfaringer med kreft.

Vi krever ingen påmelding og tilbudet er gratis. Velkommen!

Bli gjerne med i vår Facebookgruppe!

Velkommen!

Program vår 2020:

20. Januar:
Vi ønsker velkommen til årets første Temakafe! Kor X fra Gjøvik kommer og sørger for sang og musikk denne kvelden. KorX er et entusiastisk, engasjert, sprudlende, utadvendt kor. Repertoaret spenner fra vise, populærmusikk til jazz og folkemusikk. Velkommen!

17. februar:
Vi får besøk av kreftkoordinator i Gjøvik kommune, Karin Hammer,  som forteller om hva en kreftkoordinator kan bidra med.

16. mars:
Denne kvelden står i musikkens tegn, og vi får besøk av Torbjørn Dyrud, lokal og dyktig musiker fra Gjøvik  og tidligere kreftpasient som vil fremføreegenkompnerte viser på “ekte totning”!

20. april:
Denne kvelden har vi fokus på rehabilitering, og får besøk av Kreftteamet på Unicare Landaasen.
De vil fortelle om sitt tilbud til kreftpasienter. Velkommen!

18. Mai:
Samliv når kreft rammer kan by på utfordringer. På Temakafe Gjøvik 18. mai får vi besøk av Haakon Wiig, som vil dele sine erfaringer og snakke om å vokse sammen i stedet for å gli fra hverandre. Haakon har selv vært pårørende, og er forfatter av boka 100 spørsmål med svar om kreft, seksualitet, samliv og sex. Velkommen!

Velkommen!

Tid på dagen