Våre samarbeidspartnere gjør en fantastisk innsats i Blå sløyfe-aksjonen. De bidrar til synlighet og oppmerksomhet om aksjonen, og er viktige ambassadører. Kreftforeningen retter en stor takk til alle våre sponsorer og samarbeidspartnere som er med oss og støtter kampen mot prostatakreft.

Her får du kjøpt Blå sløyfe-pin

Eplehuset

Eplehuset er partner til Blå sløyfe-aksjonen og selger Blå sløyfe-pin i alle sine utsalgssteder i november. I tillegg skal Eplehuset synliggjøre aksjonen i butikk og spre informasjon og budskap gjennom alle sine kanaler.

Eplehuset. Logo

Ditt Apotek

Ditt apotek selger Blå sløyfe-pin i alle sine utsalgssteder. I tillegg bærer alle ansatte en button med et budskap om å støtte Blå sløyfe-aksjonen.

Ditt apotek. Logo

Power

Power er partner til Blå sløyfe-aksjonen. Power skal selge Blå sløyfe-pins, og går inn for å farge alle butikkene sine blå i november. De sprer budskap, informasjon og gir Blå sløyfe-aksjonen synlighet på alle tilgjengelige skjermer i butikkene. Power donerer også 1 kroner per solgte plastpose.

Power. Logo

Vitusapotek

Vitusapotek er partner til Blå sløyfe-aksjonen og selger Blå sløyfe-pins i alle sine apotekutsalg i november. I tillegg bærer alle ansatte en button med et budskap om å støtte Blå sløyfe-aksjonen.

Vitsapotek. Logo

Andre samarbeidspartnere

Aune Forlag

Aune Forlag AS bidrar i år med egne spesialdesignet kort som selges i forbindelse med farsdagen i november. For hvert solgte kort, blir det gitt en donasjon til Blå sløyfe-aksjonen.

Dressmann

Dressmann støtter Blå sløyfe-aksjonen for tredje år på rad. I november donerer Dressmann 10 kroner per solgte slips til Blå sløyfe. I tillegg har Dressmann en «rund-opp» -kampanje i butikk.

Dressmann. Logo

Modern House

Modern House har designet en ny versjon av Blå sløyfe-kruset som selges til inntekt for aksjonen. Kruset kan kjøpes hos Kitch´n, Tilbords og hos Feel-kjeden. I tillegg er det mulig å kjøpe kruset i nettbutikken til Kreftforeningen. Kruset koster 100 kroner, og per solgte krus går 20 kroner til Blå sløyfe.

Modern House. Logo

Pictura

Pictura bidrar i også år med egne spesialdesignet kort som selges i forbindelse med farsdagen i november. For hvert solgte kort, blir det gitt en donasjon til Blå sløyfe-aksjonen.

Pictura. Logo

Redningsselskapet

Redningsselskapet er med som støttespiller til Blå sløyfe for andre året. Redningsselskapet har laget en spesialdesignet blå redningsvest hvor 200 kroner per solgte redningsvest går til Blå sløyfe-aksjonen. I tillegg bærer mannskapet på redningsskøytene en Blå sløyfe i november for å vise at de støtter kampen mot prostatakreft.

Redningsselskapet. Logo

Swims

Swims støtter Blå sløyfe-aksjonen for tredje året på rad. De to første ukene i november donerer Swims 10% av salgssummen på alle solgte kalosjer til Blå sløyfe. I tillegg donerer Swims 10% av salgssummen på prosuktene; 24H Holdall, 48H Holdall og Attache.

Swims. Logo

Tena

Tena fronter Blå sløyfe-aksjonen i kampanjemateriellet som lages i forbindelse med Tena Men. Tena bidrar med synlighet, og distribuerer informasjon om kampanjen til sine kunder og nettverk.

Tena. Logo

Utover disse samarbeidspartnere har Blå sløyfe-aksjonen flere gode støttespillere som bidrar til å gjøre aksjonen synlig og kjent!

Tusen takk til alle for engasjementet til saken!