Kreftforeningen retter en stor takk til alle våre sponsorer og samarbeidspartnere som er med oss og støtter kampen mot prostatakreft.

Her får du kjøpt Blå sløyfe-pin

Eplehuset

Eplehuset er med som ny partner til Blå sløyfe-aksjonen i 2018. Eplehuset skal selge Blå sløyfe-pin i alle sine utsalgssteder. I tillegg skal Eplehuset synliggjøre aksjonen i butikk og spre informasjon og budskap gjennom alle sine kanaler.

Ditt Apotek

Ditt apotek er ny partner til Blå sløyfe-aksjonen i 2018. Hos alle utsalgsstedene til ditt apotek vil det være mulig å kjøpe Blå sløyfe-pin. I tillegg bærer alle ansatte en button med et budskap om å støtte Blå sløyfe-aksjonen.

Power

Power er med som ny partner til Blå sløyfe-aksjonen i 2018. Power skal selge Blå sløyfe-pins, og går inn for å farge alle butikkene sine blå i november. De sprer budskap, informasjon og gir Blå sløyfe-aksjonen synlighet på alle tilgjengelige skjermer i butikkene.

Vitusapotek

Vitusapotek er ny partner til Blå sløyfe-aksjonen i 2018. Hos alle utsalgsstedene til Vitusapotek vil det være mulig å kjøpe en Blå sløyfe-pin. I tillegg bærer alle ansatte en button med et budskap om å støtte Blå sløyfe-aksjonen.

XXL

XXL er som ny partner til Blå sløyfe-aksjonen i 2018. XXL selger Blå sløyfe-pin, og bidrar med å synliggjøre aksjonen i alle sine flater gjennom blant annet TV-reklame og nyhetsbrev. I tillegg bærer alle ansatt en button med et budskap om å støtte Blå sløyfe-aksjonen.

Andre samarbeidspartnere

Aune Forlag

Aune Forlag AS bidrar i år med egne spesialdesignet kort som selges i forbindelse med farsdagen i november. For hvert solgte kort, blir det gitt en donasjon til Blå sløyfe-aksjonen.

Comfyballs

Comfyballs er ny partner til Blå sløyfe-aksjonen i 2018. Comfyballs har laget en spesialdesignet blå boxershorts hvor det per solgte produkt blir donert 50 kroner til Blå sløyfe.

Dressmann

Dressmann støtter Blå sløyfe-aksjonen for andre år på rad. I november donerer Dressmann 10 kroner per solgte slips til Blå sløyfe. I tillegg har Dressmann en «runde oppe»-kampanje i butikk.

Modern House

Modern House har designet et eget Blå sløyfe-krus som selges til inntekt for aksjonen. Kruset kan kjøpes hos Kitch´n, Tilbords og hos Feel-kjeden. I tillegg er det mulig å kjøpe kruset i nettbutikken til Kreftforeningen. Kruset koster 100 kroner, og per solgte krus går 20 kroner til Blå sløyfe.

Pictura

Pictura bidrar i år med egne spesialdesignet kort som selges i forbindelse med farsdagen i november. For hvert solgte kort, blir det gitt en donasjon til Blå sløyfe-aksjonen.

Redningsselskapet

Redningsselskapet er med som ny støttespiller til Blå sløyfe i 2018. Redningsselskapet har laget en spesialdesignet blå redningsvest hvor 200 kroner per solgte redningsvest får til Blå sløyfe-aksjonen. I tillegg bærer mannskapet på redningsskøytene en Blå sløyfe i november for å vise at de støtter kampen mot prostatakreft.

Swims

Swims støtter Blå sløyfe-aksjonen for andre året på rad. De to første ukene i november donerer Swims 10% av salgssummen på alle solgte kalosjer til Blå sløyfe.

Tena

Tena fronter Blå sløyfe-aksjonen i mye av kampanjemateriellet som lages i forbindelse med Tena Men. Tena bidrar med synlighet, og distribuerer informasjon om kampanjen til sine kunder og nettverk.

Utover disse samarbeidspartnere har Blå sløyfe-aksjonen flere gode støttespillere som bidrar til å gjøre aksjonen synlig og kjent!

Tusen takk til alle for engasjementet til saken!

Var denne siden nyttig?