Samarbeidspartnere

Våre samarbeidspartnere gjør en fantastisk innsats i Stjerneaksjonen. De bidrar til synlighet og oppmerksomhet om aksjonen, og samler inn store summer til kreftforskning.

Partnere

Coop er en av Kreftforeningens hovedpartnere. Coop er også med på Kreftforeningens stjerneaksjon og bidrar med betydelig beløp og synlighet. Til jul selger Coop Kreftforeningens lille julestjernen i alle sine 1225 butikker fordelt på åtte kjeder: Coop Mega, Coop OBS, Coop Marked, Coop Extra, Coop Prix, Matkroken, OBS Bygg og Byggmix. Vi vet fra tidligere at ansatte hos COOP er fantastiske ambassadører for kreftsaken.

Vitusapotek. Logo.

Vitusapotek har vært en av hovedpartnerne til Rosa sløyfe i mange år, hvor de har bidratt med betydelige beløp. De har også engasjert seg i Kreftforeningens arbeid med menn og kreft. I år vil alle Vitusapotek i landet være et utsalgssted for Kreftforeningens lille julestjerne. Vitusapotek har ansatte som brenner for saken, og som er uvurderlige å ha med på laget for å samle inn midler til forskning.

Power er en av Kreftforeningens partnere. Power har lenge engasjert seg i Krafttak mot kreft, og i Kreftforeningens arbeid med menn og kreft. Power engasjerer seg nå ytterligere ved å være med på Kreftforeningens stjerneaksjon. I over 120 Power-butikker vil det være mulig å kjøpe Kreftforeningens lille julestjerne. Power omtaler selv den lille julestjernen som en perfekt kalendergave og ansatte gleder seg til å selge stjerner hvor inntektene får til livsviktig forskning. I tillegg donerer Power kr 50,- for hvert teleabonnement som selges i desember.

Ticketmaster har vært Kreftforeningens partner i flere og har blant annet engasjert seg i innsamlingsaksjonen Krafttak mot kreft. I år er det tredje gang Ticketmaster støtter Kreftforeningen til jul. Hos Ticketmaster kan alle kunder donere et valgfritt beløp til Kreftforeningens stjerneaksjon når de kjøper billetter til et arrangement.

HG Media er en av Kreftforeningens trofaste partnere, og har støttet kreftsaken i en årrekke. HG Media selger julekort til bedrifter hvor deler av salgssummen går til Kreftforeningen. Hvert år sender HG Media ut en julekortkatalog med et bredt utvalg av julekort med flotte motiver som i år sendes ut digitalt. Det er også mulig å designe egne julekort her.

Pictura Gruppen har vært en partner for Kreftforeningen i en årrekke, og har et brennende engasjement for kreftsaken. Pictura Gruppen selger julekortpakker via alle sine forhandlerledd. I hver pakke er det 10 doble kort med to ulike motiv. Prisen på en julekortpakke er 129 kroner, og for hver solgt pakke donerer Pictura Gruppen 20 kroner til Kreftforeningens stjerneaksjon.

GoGift har vært en viktig støttespiller til Kreftforeningen i flere år og med bedriftsgavekort fra GoGift kan din bedrift kombinere støtte til Kreftforeningens Stjerneaksjon med et produktgavekort til de ansatte. Her velger du selv beløpet du vil gi til dine ansatte og i tillegg gir GoGift 15% av gavesummen til Kreftforeningen. Produktgavekortet gir den ansatte mulighet til å velge blant hundrevis av kvalitetsprodukter fra kjente varemerker. Det er gratis frakt for gavene.

Eplehuset er en av Kreftforeningens trofaste partnere, og har i en årrekke engasjert seg i kreftsaken som er blitt en hjertesak for alle ansatte. Eplehuset har vært med på Kreftforeningens arbeid med menn og kreft og innsamlingsaksjonen Krafttak mot kreft. De har tidligere også støttet Kreftforeningen til jul. I år vil det være mulig å kjøpe Kreftforeningens lille julestjerne i alle butikkene. Eplehuset bidrar også med synliggjøring av budskap.

Dinegavekort.no støtter Kreftforeningen med 10 prosent av all omsetning fra salg av gavekort. På nettsiden kan man kjøpe gavekort hos kjedene Olio, Paint’n sip, og Squeeze. Det er ofte vanskelig å vite hva man skal gi til dem som har alt. Via dinegavekort.no tilbys gavekort på opplevelser som man virkelig setter pris på. Gavekortene passer til kollegaer, venner, familie, samboer og til enhver som fortjener en ekstra oppmerksomhet til jul. Olio tilbyr behandlinger innen skjønnhet og velvære. Hos Squeeze kan man gi gavekort på en massasje, og hos Paint’n sip kan man male med venner på en enkel og morsom måte.

Støttespillere

EKSTRA STOR: