Støtt aksjonen som bedrift

Næringslivets bidrag til Kreftforeningens innsamlingsaksjon har en enorm betydning. I fjor engasjerte over hundre bedrifter seg og bidro til innsamlingsrekord. Vil du være med i år?

Gi en gave med mening

Gi en valgfri sum fra bedriften. Dere kan betale med faktura, kort eller Vipps.

Gi en bedriftsgave

kr
Betalingsvalg
Bedriftsinformasjon
Personlig informasjon

Instruksjoner for betaling av faktura

Faktura kommer på EHF, hvis mulig, ellers på epost.

Total sum: 15 000 kr

Opprett en digital innsamling

En digital innsamling er en enkel måte å engasjere arbeidsplassen på. Hold en intern konkurranse, inviter til å løpe, sykle eller gå for kreftsaken. Utfordre konkurrenter eller partnerbedrifter til å gjøre det samme, og se hvem som samler inn mest. Dere kan også bidra med en gave til noen andres innsamling.

Hva har bingo, buldring og boller med kreft å gjøre?

I fjor engasjerte eiendomsaktøren R. Kjeldsberg AS en hel bydel gjennom disse aktivitetene for å samle inn penger til Kreftforeningens innsamlingsaksjon.

Ta kontakt

Har du spørsmål til hvordan dere kan engasjere dere i aksjonen, eller en generell henvendelse? Ta kontakt på naeringsliv@kreftforeningen.no.

Ønsker dere å prate om mulighetene rundt et større og langsiktig samarbeid, ta kontakt med en av våre partneransvarlige under.

Les mer om å inngå et samarbeid her.

mann iført blå rutete skjorte.

Øystein Tamburstuen

partneransvarlig

oystein.tamburstuen@kreftforeningen.no90 21 24 84
Mikkel som smiler foran en fargerik bakgrunn.

Mikkel Munthe-Kaas

partneransvarlig