Slik kan din bedrift bidra

Sammen skal vi finansiere forskning som kan gi kreftpasienter med spredning litt mer tid.

Gi en bedriftsgave

Støtt Krafttak mot kreft og motta digitale bannere og takk som kan brukes på egen nettside og andre digitale flater.

Gi en bedriftsgave

kr.
Betalingsvalg
Bedriftsinformasjon
Personlig informasjon

Instruksjoner for betaling av faktura

Faktura kommer på EHF, hvis mulig, ellers på epost.

Total sum: 15 000 kr.

Dersom dere vil vise fram bedriftens engasjement med støttespillerlogo velger dere i stedet en støttespillerpakke.

Vil din bedrift bli støttespiller?

Som støttespiller får dere vist engasjementet internt i bedriften, samtidig som dere bidrar til livsviktig støtte i årets aksjon. Bedrifter som blir støttespiller får bruke bruke Krafttak mot kreft sin logo i markedsføringen deres.

Opprett digital bøsse

Med en digital bøsse kan dere invitere ansatte, kjente og kjære til å støtte og følge med på hvor mye dere samler inn.

Bli samarbeidspartner

Ønsker din bedrift å inngå et mer langsiktig partnerskap med Kreftforeningen? Ved å inngå et partnerskap går vi sammen om å jobbe mot felles mål og sikre at vi oppnår mer sammen enn vi ville ha gjort hver for oss. Våre samarbeidspartnere bidrar til synlighet og oppmerksomhet om aksjonen, og samler inn store summer til forskning.

Ta kontakt dersom din bedrift vil gjøre et samarbeid med Krafttak mot kreft og Kreftforeningen.

3 gode grunner til å samarbeide med oss

Kreftforeningen har en sterk merkevare, og verdien av å knytte seg til Kreftforeningen som en partner er stor. I 2020 endte Kreftforeningen for femte år på rad på topp i Ipsos’ omdømmekåring blant norske organisasjoner.

Å knytte seg til Kreftforeningens merkevare kan på en effektiv måte bidra til å:

• øke salget
  • tiltrekke nye kunder
  • bygge en unik merkevare
  • øke kundelojaliteten
  • skape god PR
  • skape positive merkevareassosiasjoner

1. Engasjere kunder og egne ansatte til å bidra i en samfunnsnyttig sak. Kreftforeningen gjennomfører årlig en rekke aksjoner og kampanjer hvor næringslivet kan ta ut sitt engasjement og synliggjøre dette for omverden
  2. I et samarbeide med oss får du mulighet til å synliggjøre deres engasjementet ved å bruke Kreftforeningens logo i henhold til våre retningslinjer.

Kreftforeningen er sertifisert som et «Great Place To Work». Sertifiseringen er basert på en grundig undersøkelse blant medarbeiderne, og vurderingen baseres på en global standard på hva som kjennetegner gode arbeidsplasser.

Kreftforeningen jobber også aktivt for et inkluderende arbeidsliv og har blant annet utviklet en webinarserie med tema kreft og arbeidsliv som vi gjerne deler med din bedrift og dine ansatte.

Bli en del av vår folkebevegelse og felleskap. Vi inviterer din bedrift til å bli en del av dette fellesskapet i form av medlemskap og frivillig arbeid for de ansatte.

Ett av tre krefttilfeller kan forebygges. Forebygging i form av fysisk aktivitet for de ansatte kan gjøres i samarbeid med Kreftforeningen. Vi har flere arrangementer som blant annet Holmenkollstafetten og Rosa sløyfe-løpet.

Ta kontakt

Har dere spørsmål eller ønske om å samarbeide med oss?

Øystein Tamburstuen

Key Account Manager næringsliv

oystein.tamburstuen@kreftforeningen.no90 21 24 84

Mathias Scott Pascual