Samarbeidspartnere og støttespillere

Våre samarbeidspartnere og støttespillere gjør en fantastisk innsats i forbindelse med Krafttak mot kreft.

Samarbeidspartnere

Våre samarbeidspartnere bidrar til synlighet og oppmerksomhet om aksjonen, og samler inn store summer til forskning. Tusen takk!

Coop er stolt av å være en av Kreftforeningens hovedpartnere. I en årrekke har deres engasjement bidratt sterkt til arbeidet med å bekjempe kreft. Coop har ulike salgs- og donasjonsaktiviteter i aksjonen, blant annet gjenbrukbare handlenett. Utover dette bidrar også Coop med deling av budskap og synliggjøring av Krafttak mot kreft i alle tilgjengelig flater. Les mer om samarbeidet på coop.no

Power tar nok en gang et Krafttak mot kreft i sine butikker i hele aksjonsperioden. I tillegg kan kunder og andre bidra til innsamling i Powers digitale bøsse. I over 120 Power-butikker vil det være mulig å handle og med det gi en donasjon. Alle kjøp hos Power i aksjonsuken gir nemlig en donasjon til Krafttak mot kreft. De ansatte gleder seg til å hjelpe med innsamling til livsviktig forskning. Les mer om samarbeidet på power.no

Ticketmaster er en av Kreftforeningens stolte samarbeidspartnere gjennom flere år og er blant flere av våre aksjoner også engasjert i Krafttak mot kreft. I år er det tredje gang Ticketmaster støtter Krafttak mot kreft. Hos Ticketmaster kan alle kunder donere et valgfritt beløp til aksjonen når de kjøper billetter til et arrangement.

Støttespillere

Bedrifter som bidrar til Krafttak mot kreft ved å bli støttespillere, kan på en enkel måte vise sitt engasjement både internt og eksternt med støttespillerlogo og annet materiell. Vi retter en stor takk til alle bedrifter som tar et krafttak sammen med oss:

• Knatterudfjellet AS
  • Larsnes Mek Verksted AS