Våre samarbeidspartnere

Våre samarbeidspartnere gjør en fantastisk innsats i forbindelse med Krafttak mot kreft. De bidrar til synlighet og oppmerksomhet om aksjonen, og samler inn store summer til forskning. Tusen takk!

Ta kontakt dersom din bedrift vil gjøre et samarbeid med Krafttak mot kreft og Kreftforeningen.

Logoen til Coop

Coop er stolt av å være en av Kreftforeningens hovedpartnere. I en årrekke har deres engasjement bidratt sterkt til arbeidet med å bekjempe kreft. Coop har ulike salgs- og donasjonsaktiviteter i aksjonen, blant annet gjenbrukbare handlenett. Utover dette bidrar også Coop med deling av budskap og synliggjøring av Krafttak mot kreft i alle tilgjengelig flater. Les mer om samarbeidet på coop.no

Power tar nok en gang et Krafttak mot kreft i sine butikker i hele aksjonsperioden. I tillegg kan kunder og andre bidra til innsamling i Powers digitale bøsse. I over 120 Power-butikker vil det være mulig å handle og med det gi en donasjon. Alle kjøp hos Power i aksjonsuken gir nemlig en donasjon til Krafttak mot kreft. De ansatte gleder seg til å hjelpe med innsamling til livsviktig forskning. Les mer om samarbeidet på power.no

Ticketmaster er en av Kreftforeningens stolte samarbeidspartnere gjennom flere år og er blant flere av våre aksjoner også engasjert i Krafttak mot kreft. I år er det tredje gang Ticketmaster støtter Krafttak mot kreft. Hos Ticketmaster kan alle kunder donere et valgfritt beløp til aksjonen når de kjøper billetter til et arrangement.

Bli samarbeidspartner

Ønsker din bedrift å inngå et mer langsiktig partnerskap med Kreftforeningen? Ved å inngå et partnerskap går vi sammen om å jobbe mot felles mål og sikre at vi oppnår mer sammen enn vi ville ha gjort hver for oss. Våre samarbeidspartnere bidrar til synlighet og oppmerksomhet om aksjonen, og samler inn store summer til forskning.

3 gode grunner til å samarbeide med oss

Kreftforeningen har en sterk merkevare, og verdien av å knytte seg til Kreftforeningen som en partner er stor. I 2020 endte Kreftforeningen for femte år på rad på topp i Ipsos’ omdømmekåring blant norske organisasjoner.

Å knytte seg til Kreftforeningens merkevare kan på en effektiv måte bidra til å:

• øke salget
  • tiltrekke nye kunder
  • bygge en unik merkevare
  • øke kundelojaliteten
  • skape god PR
  • skape positive merkevareassosiasjoner

1. Engasjere kunder og egne ansatte til å bidra i en samfunnsnyttig sak. Kreftforeningen gjennomfører årlig en rekke aksjoner og kampanjer hvor næringslivet kan ta ut sitt engasjement og synliggjøre dette for omverden
  2. I et samarbeide med oss får du mulighet til å synliggjøre deres engasjementet ved å bruke Kreftforeningens logo i henhold til våre retningslinjer.

Kreftforeningen er sertifisert som et «Great Place To Work». Sertifiseringen er basert på en grundig undersøkelse blant medarbeiderne, og vurderingen baseres på en global standard på hva som kjennetegner gode arbeidsplasser.

Kreftforeningen jobber også aktivt for et inkluderende arbeidsliv og har blant annet utviklet en webinar-serie med tema kreft og arbeidsliv som vi gjerne deler med din bedrift og dine ansatte.

Bli en del av vår folkebevegelse og felleskap. Vi inviterer din bedrift til å bli en del av dette fellesskapet i form av medlemskap og frivillig arbeid for de ansatte.

Ett av tre krefttilfeller kan forebygges. Forebygging i form av fysisk aktivitet for de ansatte kan gjøres i samarbeid med Kreftforeningen. Vi har flere arrangementer som blant annet Holmenkollstafetten og Rosa sløyfe-løpet.

Var dette nyttig?