Coop

Coop er ny samarbeidspartner til Krafttak mot kreft i 2020. Hver gang kundene til Coop bruker sitt handlenett i mars, gir Coop 1 krone til Krafttak mot kreft, i tillegg får kundene 1 krone i medlemsbonus. Coop bruker flere av sine flater til å synliggjøre aksjonen, hvor de også oppfordrer til å støtte. I tillegg sender Coop ut sine sponsorobjekter fra idretten som bøssebærere.

Idé House of Brands

Idé House of Brands ble ny samarbeidspartner til Krafttak mot kreft i 2019. Idé House of Brands bidro med reflekser til alle våre 24 000 bøssebærere som var ute og banket på husdører fra nord til sør i uke 11. I 2020 vil Idé House of Brands igjen sørge for at alle våre bøssebærere får trygg og fin tur.

idegroup.no

Miinto

Miinto er med som ny samarbeidspartner til Krafttak mot kreft i 2020. Miinto støtter aksjonen med 5% av omsetningen i kampanjeperioden i mars når kunden oppgir en bestemt rabattkode. På miinto.no er det mulig å kjøpe direkte fra Norges beste uavhengige motebutikker. Det er et bredt vareutvalg innen mote og interiør for kvinner, menn, barn og unge.

Ticketmaster

Ticketmaster ble ny samarbeidspartner til Krafttak mot kreft i 2019. Ticketmaster laget en løsning som gjorde det mulig for alle som kjøper billetter hos dem å donere 30 kroner til aksjonen. Dette ble en suksess som vil gjentas i hele mars 2020. Ticketmaster bidrar også med å skape synlighet rundt aksjonen i sine kanaler gjennom nyhetsbrev, i sosiale medier og på nettside. Ticketmaster oppfordrer aktivt sine kunder, samarbeidspartnere og arrangører til å støtte Krafttak mot kreft. Ansatte i Ticketmaster vil også gjennomfører aktiviteter for å støtte Krafttak mot kreft.

ticketmaster.no

Power

Power ble ny samarbeidspartner til Krafttak mot kreft i 2019. I år donerer Power 20 kroner til Krafttak mot kreft for hvert eneste solgte produkt. Power bidrar også med synlighet i alle butikkene sine, og sprer giverbudskap i alle sine kanaler: sosiale medier, kundeavis, nettside osv.

power.no

Vil din bedrift samarbeide med oss?

Kontakt oss på post@kreftforeningen.no eller 21 49 49 21.