Idé House of Brands

Idé House of Brands er en ny samarbeidspartner til Krafttak mot kreft i 2019. Idé House of Brands bidrar med reflekser til alle våre 24 000 bøssebærere som skal ut å banke på husdører fra nord til sør i uke 11. Sammen kan vi ønske alle våre bøssebærer en god og trygg tur.

idegroup.no

Ticketmaster

Ticketmaster er en ny samarbeidspartner til Krafttak mot kreft i 2019. Ticketmaster har laget en løsning som vil gjøre det mulig for alle som kjøper billetter hos dem til å donere et valgfritt beløp til aksjonen. Ticketmaster bidrar også med å skape synlighet rundt aksjonen i sine kanaler, oppfordrer aktive sine kunder og samarbeidspartnere til å støtte Krafttak mot kreft. Ansatte i Ticketmaster skal også gå med bøsse på ulike konserter i Oslo onsdag 13. mars.

ticketmaster.no

Power

Power er en ny samarbeidspartner til Krafttak mot kreft i 2019. Power skal i uke 11 selge drikkeflasker, til både voksne og barn, til 99 kroner hvor hele beløpet går til Krafttak mot kreft. Power bidrar også med synlighet i alle butikkene sine, og sprer giverbudskap i alle sine kanaler: sosiale medier, kundeavis, nettside osv.

power.no

Vil din bedrift samarbeide med oss?

Kontakt oss på post@kreftforeningen.no eller 21 49 49 21.