Eplehuset

Eplehuset har vært et viktig samarbeidspartner til Krafttak mot kreft i flere år. Eplehuset synliggjør innsamlingen i alle sine kanaler og samler inn midler gjennom ulike aktiviter.

eplehuset.no

Holmenkollen skifestival

Holmenkollen skifestival er en ny samarbeidspartner til Krafttak mot kreft i 2019. Holmenkollen skifestival bidrar med synliggjøring av aksjonen ved å vise giverbuskap på sine flater. I tillegg går alle utøvere, støtteapparat og frivillige med keychanins med Kreftforeningens logo. Holmenkollen Skifestival sine egne frivillige skal gå med bøsse på arenaen og vil være ekstra synlig ved inngangen og utgangen.

Idé House of Brands

Idé House of Brands er en ny samarbeidspartner til Krafttak mot kreft i 2019. Idé House of Brands bidrar med reflekser til alle våre 24 000 bøssebærere som skal ut å banke på husdører fra nord til sør i uke 11. Sammen kan vi ønske alle våre bøssebærer en god og trygg tur.

idegroup.no

Ticketmaster

Ticketmaster er en ny samarbeidspartner til Krafttak mot kreft i 2019. Ticketmaster har laget en løsning som vil gjøre det mulig for alle som kjøper billetter hos dem til å donere et valgfritt beløp til aksjonen. Ticketmaster bidrar også med å skape synlighet rundt aksjonen i sine kanaler, oppfordrer aktive sine kunder og samarbeidspartnere til å støtte Krafttak mot kreft. Ansatte i Ticketmaster skal også gå med bøsse på ulike konserter i Oslo onsdag 13. mars.

ticketmaster.no

Power

Power er en ny samarbeidspartner til Krafttak mot kreft i 2019. Power skal i uke 11 selge drikkeflasker, til både voksne og barn, til 99 kroner hvor hele beløpet går til Krafttak mot kreft. Power bidrar også med synlighet i alle butikkene sine, og sprer giverbudskap i alle sine kanaler: sosiale medier, kundeavis, nettside osv.

power.no

Ønsker du mer informasjon rundt et samarbeid?Ta kontakt med oss >>