Hovedpartnere

Lindex

For sekstende året på rad skal Lindex, i samarbeid med sine kunder, samle inn penger for å bidra i kampen mot brystkreft. I år selger Lindex en Pink Collection som består av accessoirer der 10 prosent av salgssummen går til Rosa sløyfe. I tillegg har de designet et flott armbånd og en shoppingbag der hele overskuddet går til aksjonen. Du får dessuten kjøpt rosa sløyfer, reflekser og selvsagt årets designpin i alle Lindex´ butikker i oktober.

lindex.no

Coop

Coop er stolt av å være en av Rosa sløyfe-aksjonens hovedpartnere. I en årrekke har deres engasjement bidratt sterkt til aksjonen og fjorårets kampanje ga nesten 3 millioner til Rosa sløyfe. I år er Orkla Home & Personal Care med som ny samarbeidspartner for kampanjen i Coop, og årets kampanje blir den største av sitt slag! Coop gir 2,50 kroner til Rosa sløyfe-aksjonen for hvert produkt man kjøper fra Omo, Blenda, Milo, Comfort, Dr.Greve, Define, Klar og Lano i hele oktober. I tillegg selges Rosa sløyfer i kassen hos alle dagligvarebutikkene til Coop.

coop.no

Circle K

Circle K Norge er stolt og glad for å være en av hovedpartnerne til Rosa sløyfe på syvende året. Ved kjøp av bilvask gir Circle K kr 30,- til aksjonen. Circle K selger også Rosa sløyfe-refleks, og det gis donasjon ved kjøp av et utvalg av varer som kaffe, vann og rosa spylervæske. I fjorårets aksjon bidro Circle K med imponerende 4,3 millioner til Rosa sløyfe. Flere enn 2 500 dedikerte medarbeidere på over 300 stasjoner står sammen for å gjøre også årets kampanje til en suksess!

circlek.no

Vitusapotek

Vitusapotek er for femtende år på rad aktive bidragsytere i kampen mot brystkreft. Flere enn 230 Vitusapotek over hele Norge, med omkring 2 000 medarbeidere, viser aktivt solidaritet med dem som rammes og bidrar til å skape håp. I år selger Vitusapotek Rosa sløyfes designpins, Rosa sløyfe-penn og en egen Rosa sløyfe synlighetsvest. Bidraget fra NMD gjennom Vitusapotek og Ditt Apotek til Rosa sløyfe ble bortimot 2,5 millioner i 2017, og apotekkjeden håper å klare minst det samme i år.

vitusapotek.no

Mester Grønn

Mester Grønn er med på Rosa sløyfe-aksjonen for tiende gang i år, og er stolt hovedpartner. Det er et glødende engasjement hos alle ansatte som ga hele 2,9 millioner i 2017. I år feirer de 10-års jubileet med et ekstra stort Rosa sløyfe-sortiment. I tillegg til blomsterkjedens Rosa sløyfe-bukett, selger de Fairtrade-roser, økologiske eplebobler, mørk sjokolade, sommerfugl, duftlys, pannebånd og designpins. Produktene kan kjøpes i alle Mester Grønns butikker – også i nettbutikken.

mestergronn.no

Kid

Kid Interiør er med som hovedpartner for syvende året. I sine mer enn 140 butikker i hele Norge er det over 1 000 dedikerte medarbeidere som vil være med å bidra i aksjonen. Over 90 prosent kvinnelig ansatte gjør det ekstra viktig for dem å bidra. I hele oktober selger Kid produkter laget spesielt til Rosa sløyfe, samt Rosa sløyfes designpin. I fjor bidro Kid med mer enn 2,2 millioner til aksjonen, og målet er å bidra med et enda større beløp i år.

kid.no

 

 

Partnere

Blender

Blender er med på Rosa sløyfe for fjerde gang i år. De støtter aksjonen gjennom donasjon på utvalgte lunsjretter i fem av cafékjedene sine: La Baguette, Café Opus, Fattigmann, Food Factory og fiskerestauranten på Flesland, SJØ. Over 600 ansatte i de ulike kjedene gleder seg enormt til å vise sin solidaritet med dem som rammes av kreft gjennom årets Rosa lunsj-kampanje.

blender.no

Ditt apotek

NMD eier både Vitusapotek og Ditt apotek, og i 2018 er Ditt Apotek med på Rosa sløyfe for tredje gang. Ditt Apotek har 74 utsalg som vil selge Rosa sløyfes designpins, reflekser og nøkkelring til støtte for aksjonen.

dittapotek.no

Hairstore

Hairstore er med på Rosa sløyfe for andre gang i 2018. De er en av landets ledende leverandører av rekvisita og utstyr til frisørsalonger og gir donasjon på 12,5 % til Rosa sløyfe på utvalgte produkter som selges til frisørsalonger landet over.

hairstore.no

House of Yarn

House of Yarn er partner til Rosa sløyfe for andre år. De selger Line Langmo Påfugl-garn og Alpakka Magic fra Dale Garn med en donasjon på kr 5,- per nøste. Line Langmo har designet egne Rosa sløyfe-gensere som man kan strikke og støtte aksjonen.

houseofyarn.no

ghd

Gjennom de siste 15 år har ghd på verdensbasis støttet brystkreftsaken. ghd lager Rolls Royce-modellen blant hårstylingsjern og kommer med flere nye design hvert år, der en design er alltid til støtte for Rosa sløyfe. Årets limited edition er ghd gold® by Lulu Guinness og ghd air® by Lulu Guinness. For hver solgte styler og hårføner doneres 10 euro til Rosa sløyfe.

ghdhair.com/no/

Modern House

Modern House har designet et eget Rosa sløyfe-krus som selges til inntekt for aksjonen. Kruset fås i hovedsak kjøpt hos i Kitch’n og Feel-kjeden, samt noen enkeltstående butikker.

modernhouse.no

Oriflame

Oriflame har støttet Rosa sløyfe i flere år og gitt store bidrag. I år har de har satt sammen to produktpakker (Charity Set), en for kvinner og en for menn. Produktpakken for kvinner inneholder Milk & Honey Gold Moisturising Shower Cream, SoftCaress Protecting Hand & Nail Cream og Tender Care. Produktpakken for menn består av North for Men Original Aftershave Balm og North for Men Original H&B Wash. Hver solgte produktpakke koster 99 kroner, hvor 10 kroner går til Rosa sløyfe.

oriflame.no

Tena Lady

Tena Lady er sponsor til Rosa sløyfe for sjette året. For hver Tena Lady-pakke som selges i oktober, doneres 3 kroner til Rosa sløyfe.

tena.no

Humble Brush

Humble Brush er med på Rosa sløyfe for første gang. For hver solgte Humble Brush Purple Soft-tannbørste doneres kr 2,- til aksjonen. Humble Brush fås kjøpt i de fleste dagligvarebutikker.

thehumble.co

Nestlé Fitness

Fitness frokostblanding selges med donasjon til Rosa sløyfe i oktober. Aksjonen er synliggjort på forpakningen og inneholder informasjon om forebygging av brystkreft gjennom mosjon.

nestle-fitness.com/no

Noma Norway AS

Noma selger rosa hårbånd, hårbøyler og hårstrikker med en donasjon til Rosa sløyfe hos ca 200 forhandlere over hele landet.

nomanorge.no

Portland

Portland er ny Rosa sløyfe-partner fra 2018. De støtter Rosa sløyfe ved å gi kr 100,- til aksjonen for hvert solgte par av rosa LUNE-tøflene i oktober. Tøflene fås kjøpt i utvalgte skobutikker.

SATSELIXIA

Satselixia selger rosa treningsprodukter med en donasjon til aksjonen i hele oktober, men der er bare én av mange måter treningskjeden synliggjør og støtter Rosa sløyfe på. Du kan delta på gratis treningstime på sentrene, se gratis online-trening eller delta i knebøy-challenge. Deltar du på Rosa sløyfe-løpet, vil du møte treningskjedens instruktører som oppvarmere. Sjekk ut mer på www.satselixia.no.satselixia.no

Sigdal

Sigdal kjøkken er ny Rosa sløye-partner i 2018. Ved å kjøpe et av Sigdals malte kjøkken i oktober, støtter du Rosa sløyfeaksjonen.sigdal.com

Skoringen

Skoringen er ny Rosa sløye-partner i 2018. Skokjeden selger utvalgte skomodeller med en donasjon til Rosa sløyfe. De utvalgte skoene selges med 30 % rabatt samtidig som det doneres kr 30,- til aksjonen. Skoene selges hos alle Skoringens 79 butikker i Norge.

skoringen.no

XXL

XXL er ny partner til Rosa sløyfe i år. De selger utvalgte produkter med en donasjon til Rosa sløyfe i alle sine butikker i oktober.

xxl.no

 

Var denne siden nyttig?