Støtt Rosa sløyfe-aksjonen som bedrift

Det finnes ulike måter bedrifter kan støtte aksjonen på. Finn deres måte og bidra til brystkreftforskning som kommer pasienter og pårørende til gode. Bli med og hjelp oss å farge landet rosa!

En gruppe kvinner poserer for et bilde.

Gi en bedriftsgave

Ved å støtte Rosa sløyfe-aksjonen bidrar dere til livsviktig forskning på brystkreft. Det er takket være alle som støtter aksjonen at vi i Kreftforeningen og Brystkreftforeningen kan fortsette det viktige arbeidet.

Gi en bedriftsgave

kr
Betalingsvalg
Bedriftsinformasjon
Personlig informasjon

Instruksjoner for betaling av faktura

Faktura kommer på EHF, hvis mulig, ellers på epost.

Total sum: 5 000 kr

Inngå samarbeid

Et samarbeid handler om å jobbe sammen for å oppnå et felles mål. I vårt tilfelle handler det om å samle inn penger til brystkreftforskning, engasjere og bidra til å spre viktig informasjon og budskap. Det klarer vi ikke alene!

en kvinne som holder rosa ballonger på en gate.
Nærbilde av Rosa sløyfe-logo på ballong
To kvinner som står foran en rosa lastebil.

Meld dere på Rosa sløyfe-løpet

Delta for å støtte aksjonen og vise omtanke med dem som er rammet av brystkreft. Kan du ikke delta fysisk, er det også mulig å melde seg på det virtuelle løpet. Det er en fin team-building aktivitet!

Meld dere på her

Stort gjennombrudd i norsk brystkreftforskning

TAKKET VÆRE ROSA SLØYFE-AKSJONEN

Norske forskere har klart å hjelpe uhelbredelige brystkreftpasienter som aldri før har hatt effekt av immunterapi. Les mer her

Ta kontakt

For generelle hevendelser, ta kontakt på naeringsliv@kreftforeningen.no. Ønsker dere å prate om mulighetene rundt et større samarbeid, ta kontakt med en av våre partneransvarlige.

mann iført blå rutete skjorte.

Øystein Tamburstuen

Partneransvarlig

øystein.tamburstuen@kreftforeningen.no 902 12 484
Mikkel som smiler foran en fargerik bakgrunn.

Mikkel Munthe-Kaas

Partneransvarlig