Planlagte stafetter i 2020

Allerede nå er det behov for frivillige som vil være med på å planlegge og arrangere stafettene.

Bli frivillig

Påmeldingen åpner 1. februar 2020

Det er helt gratis å delta. Du kan bli med ved å melde deg på et lag, registrere et nytt lag eller delta som fighter.

• Meld deg på et lag
    Som deltaker på et lag er du med på å vise din støtte til kreftsaken, uavhengig av om du kjenner noen som er rammet av kreft. Du kan melde deg på et lag du har blitt invitert til, eller melde deg på et åpent lag.
  • Registrer et nytt lag
    Et lag består ofte av 10-20 personer, men dere kan være færre – eller flere. Når du oppretter et lag blir du lagkaptein. Du har da ansvar for å finne deltakere til ditt lag, og du velger om laget skal være et lukket lag, slik at kun utvalgte kan melde seg på, eller et åpent lag der hvem som helst kan melde seg på. Som lagkaptein er du også bindeleddet mellom laget og arrangørene.
  • Delta som «fighter»
    Dersom du har eller har hatt kreft, kan du delta som fighter. Fightere er stafettens æresgjester, og stafetten starter med en egen fighterrunde, hvor lokalsamfunnet heier, hyller og viser støtte til fighterne som samlet går den første runden rundt i løypa. Fighterne kan også delta på andre lag om de vil.

Ofte stilte spørsmål