Tusen takk for gaven!

Vi setter veldig stor pris på at du støtter kreftsaken. Din gave styrker oss i jobben med å forebygge og bekjempe kreft, og bedre livskvaliteten for pasienter og pårørende.

De gavene du gir, gir vi videre til viktige forskningsprosjekter. Og forskningen virker - nå overlever 7 av 10 som får kreft. Det er det mye håp i resultatene.

Omsorgsarbeid, opplysningsarbeid og politisk påvirkning er også viktig kreftarbeid du gjør mulig med din gave

En hjertelig takk fra alle oss i Kreftforeningen - du inspirerer oss! Sammen skaper vi håp

Følg med på arbeidet din gave gjør mulig

Les bloggen vår, og følg oss i sosiale medier for å få oppdateringer om arbeidet du gjør mulig. Meld deg også på vårt nyhetsbrev, så får du en epost ca. én gang i måneden med blant annet relevante forskningsnyheter, informasjon om forebyggingsarbeid, kampanjer, aksjoner og gode historier.

Vil du gjøre mer?

Start en innsamling

Du kan enkelt og trygt starte din egen innsamling på nett, og få med deg venner og familie til å støtte. I "min innsamling"-verktøyet vårt får du din egen innsamlingsside som du kan dele med andre, og du kan hele tiden følge med på hvor mye du samler inn.

Bli frivillig

Har du tid for andre? Vi trenger alltid frivillige til å hjelpe til med små og store oppgaver som bidrar til en bedre hverdag for kreftpasienter. Har du litt tid til overs, setter vi stor pris på din hjelp. Se mer om hvilke oppgaver vi trenger hjelp til, se mer om hvordan det er å være frivillig, og meld din interesse på våre sider om frivillighet

Bli medlem

Våre medlemmer er ryggraden i Kreftforeningens virke.  Over 115.000 medlemmer gir tyngde i møte med politikere og myndigheter. Det gjør at vi får gjennomslag for kreftsaken, og at vi sammen kan være en tung samfunnsaktør. Bli med og lån oss din stemme, bli medlem i Kreftforeningen

Når du forteller andre at du har støttet kreftsaken, vet vi at flere blir inspirert til å gjøre det samme.  Det er mye verdt for oss om du bruker ditt nettverk til å fortelle hvorfor du er engasjert i kreftsaken.

Takk for hjelpen!