Takk for at du valgte å bli medlem!

Din stemme og ditt bidrag er uvurderlig for å sikre forutsigbarhet i våre bevilgninger til kreftforskning, bedre kreftomsorg og tilbud og aktiviteter for alle som rammes av kreft.

Som medlem kan du benytte deg av disse fordelene

Bilde av en dame som jobber i vår rådgivningstjeneste

Kreftforeningens rådgivningstjeneste

Avtal tid for en telefonprat med kreftsykepleier eller sosionom.

Alle kan bruke Kreftforeningens rådgivningstjeneste via telefon/chat/e-post i åpningstiden, men som medlem kan du avtale et fast tidspunkt for en prat per telefon med en kreftsykepleier eller sosionom.

Dine medlemsfordeler

DFDS Minicruise

DFDS er stolt samarbeidspartner med Kreftforeningen. Som takk for at du er medlem i Kreftforeningen ønsker DFDS å gi et gratis MiniCruise til København (dfds.com) for opptil 4 personer.

På et MiniCruise får dere to kvelder og netter om bord hvor dere kan nyte live underholdning, middager med havutsikt, taxfree-shopping og avslapning i maritime omgivelser. I tillegg får dere noen timer i land i København. Sett hverdagen på pause og nyt kvalitetstid på havet med de du er glad i!

Kodene gjelder for et gratis cruise utvalgte søndager-onsdager frem til 25. juni 2025. Og er gyldige helt frem til siste seilingsdato, så lenge det er ledig kapasitet. Tilbudet er gyldig frem til og med  xx dato/ år.

Magnor Glassverk

Magnor Glassverk er stolt samarbeidspartner med Kreftforeningen. Som en ekstra takk for at du meldte deg inn som medlem av Kreftforeningen, ønsker vi å gi deg en rabatt i vår nettbutikk (magnor.no). Bruk koden: MAGNOR30, og du vil få 30 % rabatt på alle produkter. Rabattkoden er gyldig frem til og med xx dato/ år.

Kreftforeningens nettbutikk

Som medlem får du 20 % rabatt på produkter i vår nettbutikk. Bruk rabattkoden XXX når du skal handle. Tilbudet gjelder ikke produkter fra Fuck Cancer, Rosa sløyfe, Kreftforeningens juleaksjon og gavekort. Rabattkoden er gyldig XXX.

Kreftforeningens rådgivningstjeneste

Avtal tid for en telefonprat med kreftsykepleier eller sosionom.

Alle kan bruke Kreftforeningens rådgivningstjeneste gjennom telefon, chat eller e-post i åpningstiden, men som medlem kan du avtale tidspunkt for en prat per telefon.

Når?

Du kan avtale et tidspunkt for en samtale på inntil 30 minutter med kreftsykepleier eller sosionom. I perioden 15. oktober til 15. desember.

Hvordan?

Send en e-post til booking.medlem@kreftforeningen.no hvor du skriver navn, telefonnummer og om du ønsker å prate med kreftsykepleier eller sosionom. Vi svarer i løpet av tre arbeidsdager.

Sender du en e-post med ønske om en samtale samtykker du til at vi lagrer navn, e-post og telefonnummer på en trygg måte. Vi lagrer opplysningene i inntil en måned etter at samtalen er gjennomført. Opplysningene brukes kun til dette formålet. Et begrenset antall ansatte i Kreftforeningen har tilgang. Ikke ta med helseopplysninger eller andre personopplysninger i e-posten.

Nyhetsbrev og magasin

• månedlige nyhetsbrev
  • Kreftforeningens magasin, Felles krefter, i postkassen to ganger i året

Om medlemsfordeler

Medlemsfordeler som del av medlemskap i Kreftforeningen er et tilbud som prøves ut, og derfor er varigheten av medlemsfordelene begrenset til en bestemt periode fra oktober til desember 2024.

Du kan når som helst si opp ditt medlemskap. Du mister da fordelene tilknyttet dette.

Har du spørsmål? Kontakt Giver- og medlemsservice på e-post: post@kreftforeningen.no eller telefon 21 49 49 21: Mandag–fredag kl. 09.00–15.00.

Kreftforeningen personvernerklæring.