Tusen takk for at du er en av dem som tar deg tid i den hektiske førjulen til å tenke på andre. Din gave vil bidra til å gi andre tid – tid til å oppleve flere morgendager.

Gavekort

I vår nettbutikk kan du kjøpe et gavekort for et valgfritt beløp på vegne av noen du er glad i. På kortet står det påskrevet «Jeg har gitt (beløp) kroner i gave til Kreftforeningen på dine vegne».

Kjøp gavekort

Julegave

Du kan også støtte kreftsaken ved å gi en valgfri sum til Kreftforeningen som en alternativ julegave til venner og familie. Dersom du ønsker det, kan vi sende et fint julebrev der det står hvem gaven er til – og fra, slik at du har noe å legge under treet på julaften. Kontakt oss på 21 49 49 21 eller jul@kreftforeningen.no for å avtale dette nærmere.

Vi oppfordrer til å ikke sende sensitive personopplysninger (f. eks. sykdomsinformasjon) på denne e-posten. Det gjelder både opplysninger om deg selv og andre. Kontakt gjerne vår rådgivningstjeneste for å få veiledning fra fagfolk.

Skattefradrag for gave
Slik bruker vi pengene