Vi setter veldig stor pris på at du støtter kreftsaken. Din gave styrker oss i jobben med å sørge for at færre får kreft, at flere overlever - og en best mulig livskvalitet for kreftrammede og pårørende.

Tusen takk for at du er sammen med oss i kreftkampen.

De gavene vi får, gir vi videre til et hundretalls forskningsprosjekter. Og forskningen virker - nå overlever faktisk 2 av 3 som får kreft. Det er det mye håp i. Omsorgsarbeid, opplysningsarbeid og politisk påvirkning er annet viktig kreftarbeid vi gjør for pengene.

En hjertelig takk fra alle oss i Kreftforeningen - du inspirerer oss!

Vil du gjøre mer?

Start en innsamling

Du kan enkelt og trygt starte din egen innsamling på nett, og få med deg venner og familie til å støtte også. I "min innsamling"-verktøyet vårt får du din egen innsamlingsside som du kan dele med andre, og hele tiden følge med på hvor mye du samler inn.

Bli frivillig

Har du tid for andre? Vi trenger alltid flere frivillige til å hjelpe til med små og store oppgaver som bidrar til en bedre hverdag for kreftpasienter. Har du litt tid til overs, setter vi stor pris på din hjelp. Se mer om hvilke oppgaver vi trenger hjelp til, se mer om hvordan det er å være frivillig, og meld din interesse på våre sider om frivillighet.

Bli medlem

Våre medlemmer er ryggraden i Kreftforeningens virke. Jo flere medlemmer vi har, desto større gjennomslagskraft har vi. Takket være våre medlemmer har vi en sterk stemme, som gjør at vi vinner frem. Se noen av sakene vi har nådd igjennom med, og meld deg inn på våre medlemssider.

Følg

Følg oss i ulike sosiale medier, motta vårt nyhetsbrev og les vår blogg. Da vil du alltid være oppdatert på siste nytt om arbeidet du er med på å gjøre mulig.

Hvis du deler med andre at du har gitt en gave til vårt arbeid, er sjansen stor for at andre vil gjøre det samme. Det er mye verdt for oss om du bruker ditt nettverk til å fortelle om hvorfor du bryr deg om kreftsaken.

Noe gikk galt ved visning av kvittering.