Møt Andreas Wahl i vårt digitale heltemøte

I Kreftforeningens digitale heltemøter kan barn og unge som har kreft nært innpå seg få møte kjente personer. Onsdag 27. oktober kl. 17.00 får du møte Andreas Wahl.

Andreas er fysiker, vitenskapsformidler, programleder og fire ganger norgesmester i morellsteinspytting. Han har risikert livet for vitenskapen i «Med livet som innsats» (NRK). Andreas er også kjent fra BarneTV, for sine nærmere 500 vitenshow landet rundt og han har forsøkt å opplyse folket gjennom «Folkeopplysningen» (NRK). Bli med på heltemøte onsdag 27. oktober!

Når og hvor

27. okt 17.00–17.30

Digitalt

Om Kreftforeningens digitale heltemøter

Våre digitale heltemøter er et tilbud til barn og unge som har kreft nært innpå seg. Flere enn 34 000 barn og unge lever med kreft i familien. Hvert år opplever rundt 700 å miste en forelder. Dette er et høyt antall, men likevel føler mange seg veldig alene. Med våre heltemøter vil vi skape hverdagsglede og et pusterom. Heltemøtene er støtte med midler fra Stiftelsen Dam.