Møt Matoma i vårt digitale heltemøte!

I Kreftforeningens digitale heltemøter kan barn og unge som har kreft nært innpå seg få møte kjente personer. Onsdag 15. september kan du møte Matoma i vårt digitale heltemøte!

DJ og produsent Tom Lagergren (aka Matoma), kjent for sin danseorienterte tropical house musikk, har i løpet av kort tid blitt en av de største eksportvarene innen norsk musikk. Med millioner av avspillinger på strømmetjenester hver måned og utsolgte konserter over hele verden har det vært vanskelig å ikke legge merke til Matoma de siste årene. Han er også å se som mentor i «The Voice» på TV2.

Tidspunkt:

Onsdag 15. september kl. 17.00-17.30.

Møtet er helt gratis.

Meld deg på her.

Som deltaker bruker du verken kamera eller mikrofon, men du kan stille spørsmål til Matoma og chatte med de andre som er til stede.

Om heltemøter

Kreftforeningens digitale heltemøter er et tilbud til barn og unge som har kreft nært innpå seg. Flere enn 34 000 barn og unge lever med kreft i familien. Hvert år opplever rundt 700 å miste en forelder. Dette er et høyt antall, men likevel føler mange seg veldig alene. Med våre heltemøter vil vi skape hverdagsglede og et pusterom. Heltemøtene er støtte med midler fra Stiftelsen Dam.