Møt Odin Helgheim i vårt digitale heltemøte

Onsdag 15. desember får du mulighet til å bli bedre kjent med serieskaper Odin og hans tegneserieunivers i vårt digitale heltemøte.

Odin Helgheim har utgitt to tegneserieromaner. Den første, «Ragnarok – Fenrisulven», vant Arks barnebokpris 2020. Instagramkontoen Odin Helgheim har over 200 000 følgere. Med den ønsker han å inspirere andre til å ta opp blyanten og skape egne tegneserier.

I heltemøtet lover Odin et underholdende og interaktivt opplegg. Gå ikke glipp av denne sjansen!

Tidspunkt:

Onsdag 15. desember kl. 17.00-17.30.

Møtet er helt gratis.

Som deltaker bruker du ikke kamera eller mikrofon, men du kan stille spørsmål til Odin og chatte med de andre som er til stede.

Om våre heltemøter

Kreftforeningens digitale heltemøter er et tilbud til barn og unge som har kreft nært innpå seg. Flere enn 34 000 barn og unge lever med kreft i familien. Hvert år opplever rundt 700 å miste en forelder. Dette er et høyt antall, men likevel føler mange seg veldig alene. Med våre heltemøter vil vi skape hverdagsglede og et pusterom. Heltemøtene er støttet med midler fra Stiftelsen Dam.