Infomøte for nye Frivillige

Velkommen til informasjonsmøte for nye frivillige i Kreftforeningen.

Vi søker nye frivillige til våre kreftomsorgstilbud i Tromsø. Det blir servert mat og drikke. Vi inviterer inn til en hyggelig kveld hvor vi kommer til å presenterer våre tilbud som vi søker frivillige til.

Dersom du finner en aktivitet du syns høres spennende ut, kan du melde din interesse og vi følger deg videre opp.

Påmelding (for å sikre smittevern og matbestilling) til: linn.kristensen@kreftforeningen.no

Hva søker vi frivillige til?
Er du sosial, liker å treffe mennesker og bidra til at kreftrammede får et pusterom? Da er kanskje Vardesenteret noe for deg. Vardesenteret er en møteplass for alle som er rammet av kreft. På Vardesenteret trenger flere frivillige i vertskapsrollen og likepersoner. Vil du vite mer før informasjonsmøtet kan du besøke www.vardesenteret.no

Er du glad i unger, liker å leke, koordinere og lage mat da er kanskje Treffpunkt noe for deg. Treffpunkt er en møteplass for barn og ungdom mellom 6 og 18 år som har alvorlig sykdom i familien eller som har mistet noen. Vi søker frivillige som ønsker å gjøre en forskjell for pårørende barn som kan leke med barna, høre på barna og være der for barna.

Er du jurist og har lyst til å gjøre en forskjell for kreftrammede? Vi trenger enda flere frivillige jurister/advokater til Kreftforeningens Rettshjelptilbud i Tromsø.

Liker du å kjøre bil og snakke med folk, da kan Kreftforeningens følgetjeneste være noe for deg. Kreftforeningens følgetjeneste tilbyr kreftpasienter følge når de skal til og fra behandling, kontroller eller andre aktiviteter knyttet til kreftsykdommen. Vi søker Frivillige sjåfører.

Vi gleder oss til å bli kjent med deg! Velkommen til informasjonsmøte
15. september klokka 17.00-19.00 på Clarion Hotel, The Edge i Tromsø.

Beste hilsen oss i Kreftforeningen❤