Kreftforeningens innsamlingsaksjon i Ålesund

Har du to timer til overs søndag 10. mars? Fra klokken 13:30 går vi dør-til-dør for Kreftforeningens innsamlingsaksjon.

Dette er Norges nest største innsamlingsaksjon, og 100% av pengene som kommer inn går til kreftforskning.

Du melder deg som innsamler ved å sende sms til 2277 og skrive «Bøsse 461086 fullt navn».

Kart og utstyr deles ut i inngangspartiet på Quality hotel Ålesund 13:30 10. mars.

Håpet ligger i morgendagens kreftforskning – derfor er temaet for årets innsamling gentesting. Gentest av en kreftsvulst kan gi mer presis kreftbehandling og gi flere kreftrammede et lengre liv.

Du kan også bidra ved å donere og dele videre den digitale innsamlingen «Ålesund sitt krafttak mot kreft».

PS: Visste du at hver innsamler i snitt samler inn nok til å finansiere en dag på laboratoriet for en kreftforsker?