Møt Chris Holsten i vårt digitale heltemøte

I våre digitale heltemøter kan barn og unge som har kreft nært innpå seg få møte kjente personer.

Onsdag 3. mars kan du få bli bedre kjent med sangeren og låtskriveren Chris Holsten. Du har sannsynligvis hørt musikken hans før. Echo, Mexico og Wish I Never Met You har blitt spilt over 100 millioner ganger på strømmetjenestene. Høsten 2018 deltok Chris i Stjernekamp på NRK1 og vinteren 2020 i TV2s Hver gang vi møtes. I mai i fjor slapp Chris Holsten sammen med Frida Ånnevik sin norske tolkning av If The World Was Ending; Hvis Verden. Sangen nådde raskt de norske hitlistene.

Som deltaker bruker du ikke kamera eller mikrofon, men du kan stille spørsmål og chatte med de andre som er til stede.

3. mars 17.00–17.30

Digitalt arrangement

Gratis – streames live

Om Kreftforeningens heltemøter

Flere enn 34 000 barn og unge lever med kreft i familien. Hvert år opplever rundt 700 å miste en forelder. Dette er et høyt antall, men likevel føler mange seg veldig alene. Med våre heltemøter vil vi skape hverdagsglede og et pusterom for disse barna og ungdommene. Heltemøtene er støtte med midler fra Gjensidigstiftelsen og Stiftelsen Dam.

Hvem kan delta?

Barn og ungdom fra 6 til 18 år. Det vil være maks 30 deltakere per møte. Man må melde seg på, og det er førstemann til mølla som gjelder.

Hvordan foregår det?

Man deltar via PC, nettbrett eller telefon. De som er påmeldt får tilsendt informasjon om hvor og hvordan man logger på. Deltakerne bruker verken kamera eller mikrofon, men kan stille spørsmål og chatte med de andre – helt anonymt. Et heltemøte varer i cirka 30 minutter.