Møt Karokul i vårt digitale heltemøte

I våre digitale heltemøter kan barn og unge som har kreft nært innpå seg få møte kjente personer.

Onsdag 10. februar kan du få bli bedre kjent med Karokul, Karoline Krøvel Midtbø. Med sine 202 200 følgere på TikTok, 57 100 abonnenter på YouTube og 43 400 følgere på Instagram i tillegg til Snap der hennes stories ofte når 20–40 000, er hun et av de største mediene for norske jenter 13-24 år. I november 2020 ga Karokul ut sin første bok på Kagge forlag: «Fra Karoline til Karokul».

Som deltaker bruker du hverken kamera eller mikrofon, men du kan stille spørsmål til Karoline, og chatte med de andre som er til stede.

10. feb 17.00–17.30

Digitalt arrangement

Om Kreftforeningens heltemøter

Flere enn 34 000 barn og unge lever med kreft i familien. Hvert år opplever rundt 700 å miste en forelder. Dette er et høyt antall, men likevel føler mange seg veldig alene. Med våre heltemøter vil vi skape hverdagsglede og et pusterom for disse barna og ungdommene. Heltemøtene er støtte med midler fra Gjensidigstiftelsen og Stiftelsen Dam.

Hvem kan delta?

Barn og ungdom fra 6 til 18 år. Det vil være maks 30 deltakere per møte. Man må melde seg på, og det er førstemann til mølla som gjelder.

Hvordan foregår det?

Man deltar via PC, nettbrett eller telefon. De som er påmeldt får tilsendt informasjon om hvor og hvordan man logger på. Deltakerne bruker verken kamera eller mikrofon, men kan stille spørsmål og chatte med de andre – helt anonymt. Et heltemøte varer i cirka 30 minutter.