Temakafé for kreftpasienter og pårørende på Hamar

Temakafeen er til for kreftrammede, pårørende og etterlatte. Vi tar opp kreftrelaterte temaer og byr på ulike kulturelle innslag.

Kom innom for en kopp kaffe og en matbit – og hyggelig samtale med andre som har erfaringer med kreft. Tilbudet er gratis, og det er ingen påmelding.

Temakafeen drives av Kreftforeningens frivillige, og du er varmt velkommen.

Bli med i Facebook-gruppen til Temakafé Hamar

Vi har også en Dagkafé på dagtid på Hamar.

Torsdag 27. januar:  Rehabilitering på Unicare Landåsen v/ Unicare Landåsen

Torsdag 24. februar:  Vi besøker Kreftforeningens pop up på CC stadion, Hamar

Torsdag 31. mars: Denne kvelden reiser vi på besøk til Knutstad & Holen sitt anlegg på Midtstranda. Her vil det bli informasjon og smaksprøver på forskjellig fiskemat. Velkommen til en innholdsrik og hyggelig kveld. På grunn av begrenset plass er det “første mann til mølla”. Oppmøte direkte på Midtstranda.

Torsdag 28. april:  Hva er en kreftkoordinator? Ved Unn Toril Tveitane, rådgiver i Kreftforeningen og tidligere kreftkoordinator i Stange kommune forteller som sin rolle som kreftkoordinator og hva en kreftkoordinator kan hjelpe med

Torsdag 2. juni: Sommeravslutning på Domkirkeodden med besøk av skuespiller Ragnar Dyresen

Vi følger nasjonale og lokale retningslinjer for smittevern, og tar forbehold om endringer på kort varsel.

Strandgata 65, Hamar, Norge

Klokken 18.00-19.00