Selvutviklingsgruppe for overlevere | Vardesenteret i Bodø

Selvutviklingsgruppen er en samtalegruppe som ledes av gruppepsykoterapeut Ingeborg Overvoll. Samtalen er fri og har ingen fast agenda eller bruk av øvelser. I gruppa er du ikke bare en som trenger hjelp – du er også en ressurs for andre.

Kjenner du deg alene med dramatiske erfaringer? Opplever du følelsesmessige ettervirkninger som vanskelige i forhold til selvbilde og relasjoner? Havner du ofte i samme mønstre? Ønsker du å utfordre deg selv i et trygt fellesskap? Da kan kanskje en selvutviklingsgruppe være noe for deg.

Hvert gruppemedlem har innledende samtaler med terapeuten, og den enkelte setter seg definerte mål for hva man ønsker å jobbe med.

Ukentlig på onsdager kl. 14.00-15.30. Oppstart i 2024 er onsdag 3. januar.

Vardesenteret Bodø, 4. etasje på Zefyr hotell

Påmelding

Dette tilbudet krever påmelding til kursleder Ingeborg Overvoll på e-post: ingeborg.overvoll@nordlandssykehuset.no