Snakk med oss Vi er her for å hjelpe deg med alle spørsmål om kreft, også spørsmål om korona og kreft. Vi hjelper både voksne og barn. Tjenesten er gratis, og du kan være anonym. Vi snakker norsk og engelsk. Ring21 49 49 21 Åpent hver dag i påsken: 10.00–14.00 Send epostEpost Svar innen 72 timer ChatChat Åpent hver dag i påsken: 10.00–14.00
Korona og kreft

Les deg opp på informasjon og råd for deg som har kreft, har hatt kreft eller er pårørende. Selv om våre møteplasser er avlyst, har vi mange tilbud fremdeles. Vi er fortsatt tilgjengelig for deg.

Alt om korona og kreft
Kreftforeningens rettshjelp for kreftpasienter og pårørende

Kreftforeningens rettshjelp

Våre frivillige jurister hjelper kreftpasienter og pårørende med spørsmål om rettigheter og økonomi, helt gratis.

Kontakt oss for å få hjelp
Økonomisk støtte fra Kreftforeningen

Økonomisk støtte

Vi gir økonomisk støtte til kreftpasienter og pårørende som har økonomiske vanskeligheter på grunn av sykdom og behandling.

Slik kan du søke
Tilbud til deg

Webinar – live fra Kreftforeningens Vitensenter

Vi inviterer til en rekke webinarer nå som senteret dessverre må holde stengt for publikum ut mai.

Mer om våre webinarer

KOMP – hold kontakten med familien

Smarttelefoner og nettbrett egner seg ikke for alle. Med KOMP blir det lettere å ha sosial kontakt når man ikke kommer seg ut.

Finn ut mer om KOMP
Pasientforeninger

Vi samarbeider med 17 frivillige, selvstendige pasient- og likepersonsforeninger som representerer kreftrammede og pårørende.

Mer om pasientforeningene
Kreftkoordinator i kommunen

En kreftkoordinator har oversikt over tilbud i nærheten, og kan hjelpe til med å tilrettelegge hverdagen for kreftsyke og pårørende.

Kommuner med kreftkoordinator
Brukerpanel

Kreftforeningens brukerpanel

Vi vil vite mer om hva som er viktig for kreftpasienter og pårørende. Din erfaring kan komme andre til gode.

Bli med i vårt brukerpanel
Bestill eller last ned brosjyrer

Her finner du brosjyrer som fritt kan lastes ned, og annet materiell som kan bestilles.

Se brosjyrer og materiell