Hopp direkte til meny Hopp direkte til meny Hopp direkte til innhold Hopp direkte til Søk

Nettverksduggur'n

I anledning Krafttak mot kreft og Vinterlyd 2017 inviterer Kreftforeningen og NHO Innlandet til Nettverksduggur`n.

Pris: Gratis

Innhold

Vi setter fokus på god folkehelse. Få inspirasjon og motivasjon gjennom tre gode historier, om hvordan bevisst jobbing med helse på arbeidsplassen og i byplanlegging ga gode gevinster både for ansatte og arbeidsgiver.

Håkon Skaug er konferansier.

• 07:30-08:15: GOD MORGEN. Frokostmingling
  • 08:30-11:00: VELKOMMEN V/HÅKON SKAUG. Håkon Skaug er konferansier i år og vil sørge for god stemning fra start til slutt.
  • «BACKE-GRUPPEN TOK GREP». Pål Thune fra Backe Oppland A/S.  Backe-gruppen har de siste 4 årene vært hovedsponsor for Krafttak mot kreft. Vi får høre mer om hvorfor de velger å støtte Kreftforeningens arbeid.
  • JOBB = HELSE OG LIVSKVALITET ved NAV Arbeidslivssenter Hedmark og Mjøsanker. Livskvalitet og god helse er viktige premisser for å yte en god jobb. Begge er viktige for vår velferd, og velferd påvirker igjen livskvaliteten. Med andre ord er jobb og helse viktige bærebjelker i vårt samfunn. Dag B. Malmo fra MjøsAnker og Helmik Kristiansen fra NAV forteller sitt samarbeid, og hvordan fokus på relasjon mellom jobb og helse kan skape resultater.
  • «SMART CITY – HAPPY CITISENS?» Ved Gry Ekeberg Bodin i Kreftforeningen. Interessante fasader med butikker, trær og grøntareal og folkerike områder får distansene til å virke kortere, og vi går lenger. Det kan bety en dobling av kundegrunnlaget.

Velkommen!

Meld deg på!