Hopp direkte til meny Hopp direkte til meny Hopp direkte til innhold Hopp direkte til Søk

Sommerleir på Lågøya

Er du mellom 14 og 18 år, har noen i familien med kreft eller har mistet et familiemedlem? Da vil Kreftforeningen og Circle K invitere deg på sommerleir 8.-11. august 2017

Pris: Gratis

Innhold

Vi skal være på Lågøya – en fin liten øy i Oslofjorden. Her blir det mange morsomme aktiviteter – ballspill, bading, vannsport og masse moro. Vi lover god mat fra grillen. Og kanskje viktigst av alt: Her treffer du andre ungdommer som er i samme situasjon som deg.

På øya er vi mange voksne som har erfaring med å snakke med ungdom som har det vanskelig. Det er gratis å delta på leiren – vi dekker all mat og drikke. Har du reiseutgifter over 500 kroner, dekkes de av oss. Vi håper du vil være med!

«Godt å møte folk som forstår! Og alt var gøy!». Tidligere deltaker.

Det er begrenset antall plasser. Deltakere som ikke har vært med tidligere, blir prioritert. Årets leir er for ungdom som pårørende og etterlatte, fordi Ung kreft har et leirtilbud for ungdom som selv er eller har vært syke. Er du eller har du vært syk og heller ønsker å være med på Lågøya, kan du sende en mail til anine.wiig.dagestad@kreftforeningen.no for å registrere deg.

Informasjon om hvem som har fått plass, sendes ut kort tid etter fristens utløp.

Sommerleir på Lågøya

Meld deg på!