Mange kreftrammede ønsker praktisk hjelp. Det kan handle om boden du skulle ønske var ryddet, gresset som ikke er klippet, eller skittentøyshaugen som vokser. Det er vanlig å ha behov for ekstra hjelp når man blir rammet av sykdom. Som en løsning på dette, tilbyr Kreftforeningens distriktskontor i Trondheim nå gratis praktisk hjelp gjennom frivillige.

Tilbudet er for deg som:

• bor i Trondheim kommune
  • er kreftsyk eller nærmeste pårørende til en kreftsyk
  • er etterlatt på grunn av kreftsykdom
  • har senskader som følge av kreftbehandling

Våre frivillige kommer på besøk to og to, ett besøk per måned i inntil seks måneder. Du kan få flere besøk dersom du ønsker det. Besøkene tilrettelegges din situasjon, enten du ønsker å være hjemme for å hvile eller delta i gjøremålene, eller ønsker å få hjelp mens du er ute.

Meld deg på i dag gjennom skjemaet under, vi gleder oss til å bli kjent med deg!

Vi ber om at du tar hensyn slik at våre frivillige kan ha et røykfritt arbeidsmiljø. Dersom du må endre en avtale, bør du si ifra i god tid til den du har inngått avtalen med.

Hverdagshjelpen er et prosjekt som skal evalueres i 2017.

For påmelding, fyll ut skjemaet under eller ring Kreftlinjen på telefon 800 57 338. En av våre frivillige vil ta kontakt med deg de nærmeste ukene for å avtale besøk.

Jeg ønsker hjelp til

Ekstra informasjon