Skal du arrangere et seminar, workshop, foredrag eller debatt?

Kreftforeningens Vitensenter er en attraktiv arena og inspirerende møteplass for helserelaterte forskning-, teknologi- og innovasjonsmiljøer i Norge. Her kan organisasjoner, forskere, myndigheter, teknologibedrifter og helseinstitusjoner møtes til konferanser, seminarer, frokostmøter, åpne og lukkede, små og store arrangementer.

Lurer du på noe, eller ønsker du å undersøke tilgjengelighet og bestille lokaler? Send en e-post til post@kreftforeningen.no eller ring 21 49 49 21.

Foto: Gorm K. Gaare

Om lokalet

Kreftforeningens Vitensenter ligger i Kongens gate 6 (google), i Kvadraturen i Oslo sentrum, med kort vei til både buss, trikk, t-bane, tog og parkeringshus.

Senteret er på cirka 600 kvadratmeter fordelt på to etasjer. Første etasje er godt egnet for både seminar, frokost- og kveldsarrangementer. I kinooppsett er det plass til 120 deltakere og med småbord 60 deltakere. I underetasjen er det plass til 110 deltakere. For større arrangementer og mottagelser er det plass til 220 deltakere dersom begge etasjer tas i bruk.

Leieavtale og pris

For å ta i bruk eventarenaen i Kreftforeningens Vitensenter påløper en leiesum – dette er et rent administrasjonsgebyr som går til å dekke alt av praktisk bistand i forberedelser til arrangementet, rigg av stoler og bord, teknisk utstyr som prosjektor, mikrofoner og høyttalere, samt rengjøring i etterkant. Det er selvfølgelig anledning til å benytte de interaktive installasjonene i lokalet og om ønskelig er en omvisning inkludert.

• Leiesum 1-3 timer: 5000 kroner (eks. mva.)
  • Leiesum 3-5 timer: 7000 kroner (eks. mva.)
  • Leiesum 5 timer og over: 10 000 kroner (eks. mva.)

Alle arrangementer må være i tråd med Kreftforeningens etiske retningslinjer.

Støtt gjerne kreftsaken ved å gi et større bidrag i form av en donasjon. Det beregnes ikke mva. på donasjonsbeløpet (gaven).

Bevertning

Mat og drikke kan bestilles og leveres av Furset Kantine som befinner seg i huset. Kreftforeningens Vitensenter har en avtale med leverandøren, ta kontakt på booking@k6.no

Kontaktinformasjon

Se kommende arrangementer