Hopp direkte til meny Hopp direkte til meny Hopp direkte til innhold Hopp direkte til Søk

Leie Vitensenteret til ditt arrangement?

Ønsker du en spennende og annerledes ramme rundt ditt arrangement? Kreftforeningens Vitensenter har en unik eventarena midt i Oslo sentrum.

Skal du arrangere et seminar, workshop, foredrag eller debatt? Kreftforeningens Vitensenter er en attraktiv arena og inspirerende møteplass for helserelaterte forskning-, teknologi- og innovasjonsmiljøer i Norge. Her kan organisasjoner, forskere, myndigheter, teknologibedrifter og helseinstitusjoner møtes til konferanser, seminarer, frokostmøter, åpne og lukkede, små og store arrangementer.

Lurer du på noe, eller ønsker du å undersøke tilgjengelighet og bestille lokaler? Send en e-post til post@kreftforeningen.no eller ring 21 49 49 21.

Foto: Gorm K. Gaare

Om lokalet

Kreftforeningens Vitensenter ligger i Kongens gate 6, i Kvadraturen i Oslo sentrum, med kort vei til både buss, trikk, t-bane, tog og parkeringshus.

Senteret er på ca. 600 kvadratmeter fordelt på to etasjer. Første etasje er godt egnet for både seminar, frokost- og kveldsarrangementer. I kinooppsett er det plass til 120 deltakere og med småbord 60 deltakere. I underetasjen er det plass til 110 deltakere og for større arrangementer og mottagelser er det plass til 220 deltakere dersom begge etasjer tas i bruk.

Leieavtale og pris

For å ta i bruk eventarenaen i Kreftforeningens Vitensenter påløper en leiesum – dette er et rent administrasjonsgebyr som går til å dekke praktisk bistand i forberedelser til arrangementet, rigg av stoler og bord, teknisk utstyr som prosjektor, mikrofoner og høyttalere. Det er selvfølgelig anledning til å benytte de interaktive installasjonene i lokalet og om ønskelig kan man bestille en omvisning.

Leiesum 1-3 timer: kr 5 000,- (eks. mva.)
Leiesum 3-5 timer: kr 7 000,- (eks. mva.)
Leiesum 5 timer og over: kr 10 000,- (eks. mva.)

Alle arrangementer må være i tråd med Kreftforeningens etiske retningslinjer.

Støtt gjerne kreftsaken ved å gi et større bidrag i form av en donasjon. Det beregnes ikke mva. på donasjonsbeløpet (gaven).

Bevertning

Mat og drikke kan bestilles og leveres av Fazer Food Services som befinner seg i huset. Kreftforeningens Vitensenter har en avtale med leverandøren, ta kontakt på resepsjon.sjofartsbygningen@fazer.com.

Kontaktinformasjon

Se kommende arrangementer på Kreftforeningens Vitensenter.