Hvordan navigere i et hav av muligheter? Om alternativ behandling generelt og kosthold spesielt

Få tips og råd om hvordan du kan navigere i et hav av muligheter i vår sofaprat i Kreftforeningens Vitensenter. Arrangementet er en del av Forskningsdagene 2022.

26. sept 18.00–19.00

Kongens Gate 6, Oslo

Gratis, krever påmelding

Mengden av råd fra internett, media, venner og kjente kan bli mange når man er syk. «Spis slik!». «Gjør dette!». Samtidig er behovet for informasjon stort. Så hva og hvem kan du stole på? Hvilke råd er gode og hvilke råd burde du egentlig la være å følge? For mange blir flommen av råd og informasjon overveldende. I dette arrangementet vil vi bidra med råd og veiledning om hvordan du kan navigere i havet av muligheter, både når det gjelder alternativ behandling generelt og kosthold spesielt.

Møteleder og spesialrådgiver Heidi Brorson fra Kreftforeningen tar en sofaprat med disse to:

• Agnete Egilsdatter Kristoffersen, seniorforsker ved Nasjonalt forskningssenter innen komplementer og alternativ medisin (NAFKAM), UiT Norges arktiske universitet.
  • Joanna Henrika Andersson, klinisk ernæringsfysiolog ved Vardesenterne, Oslo universitetssykehus

Om du ikke har mulighet til å delta fysisk, kan du følge samtalen direkte fra kl. 18.00 på livestream.kreftforeningen.no

Dørene åpner kl 17.00 og det vil være mulig å utforske Kreftforeningens Vitensenter før og etter sofapraten.