Leseglede: Bokbad i Kreftforeningens Vitensenter med Trond-Viggo Torgersen

21. januar kan du som har kjent på ensomhet under koronapandemien, møte andre i samme situasjon i Kreftforeningens Vitensenter. Denne dagen blir det bokbad med Trond-Viggo Torgersen.

Bokbad 21. januar med Trond-Viggo Torgersen

Trond Viggo Torgersen trenger neppe noen videre presentasjon. Legen, barneombudet, tv-personligheten og komikeren har vært en del av norsk offentlighet i en årrekke. Nå er han aktuell med boka «Kroppen for voksne», som med forfatterens personlige refleksjoner kombinert med et muntert og opplyst språk har blitt en stor leseopplevelse og et godt utgangspunkt for å ta kloke valg om egen helse. Målet hans er å gjøre helseerfaringer og medisinsk kunnskap enklere å forstå, slik at du kan «tenke sjæl» og ta gode valg for din egen helse. Dette er boken for deg som ønsker å møte årene som kommer med undring og et godt smil om munnen.

Tidspunkt og sted

Fredag 21. januar kl 12.00-15.00.

Dørene åpner kl. 12.00. Det blir enkel servering og det vil være mulighet til å stille spørsmål, treffe forfatteren samt utforske Vitensenteret i tiden før eller etter bokbadet. Fra kl. 13.00 leder spesialsykepleier Heidi Brorson oss gjennom en samtale med forfatter.

Kreftforeningens Vitensenter ligger i Kongens gate 6 i Oslo sentrum. Lokalet har universell utforming med inngang fra gatenivå.

Om du ikke har mulighet til å delta fysisk, kan du følge bokbadet direkte fra kl. 13.00 her: livestream.kreftforeningen.no

Bokbadet har et begrenset antall fysiske plasser og krever påmelding.

Bokbadene hadde ikke blitt til hvis ikke det hadde vært for Stiftelsen Dam. De er en av Norges største stiftelser som gir penger til helse- og forskningsprosjekter som skal gi bedre helse gjennom deltakelse, aktivitet og mestring for folk i Norge.

Bokbad med Trond-Viggo Torgersen er ett av ti i serien «Leseglede. Bokbad i Kreftforeningens Vitensenter.Få med deg de andre også. Foreløpig program:

Shazia Maajid. Ut av skyggene.

Tidspunkt. 27. oktober. 16.30-19.00.

Sissel Gran. Inni er vi alltid unge – aldersmeditasjoner.

Tidspunkt: 9. november. 16.30-19.00.

Egil «Drillo» Olsen. Mine kamper.

Tidspunkt: 29. november. 16.30-19.00.

Lotta Våde. Hver dag teller. Livet etter kreft.

Tidspunkt: 13. desember. 12.00-1500.