Kreft tar ikke pause – sex, samliv og alvorlig sykdom

Velkommen til webinar der temaet er sex-samliv og alvorlig sykdom: Hvordan bevare intimitet og nærhet når en av partene blir alvorlig syk? Her møter vi psykolog, parterapeut og forfatter Frode Thuen.

Arrangementet krever påmelding ved fysisk oppmøte, på grunn av begrensende plasser. Les videre for digital deltagelse og lenke.

3. jun 11.00–12.30

Kreftforeningens Vitensenter, Kongens gate 6, 0153 Oslo

Gratis inngang

Lokalet har universell utforming med inngang fra gatenivå.

Dørene åpner kl. 11.00.

Fra kl. 11.30 leder spesialsykepleier Heidi Brorson oss gjennom en samtale med Frode Thuen. Det er ikke alltid like lett å forholde seg til seksualitet og nærhet ved alvorlig sykdom. Frode Thuen vil dele av sine erfaringer gjennom mange år som parterapeut, og kanskje gi noe råd til deg som synes det kan være krevende.

Digital deltagelse

Arrangementet strømmes på livestream.kreftforeningen.no. Dersom du følger webinaret via strømming, så trenger du ikke å melde deg på.

Støttet av Stiftelsen Dam

Dette webinaret hadde ikke blitt til hvis ikke det hadde vært for Stiftelsen Dam. De er en av Norges største stiftelser som gir penger til ulike prosjekter som skal gi bedre helse gjennom deltakelse, aktivitet og mestring for folk i Norge.