Stol på ditt eget navigasjonssystem – foredrag med Marit Figenschou

Kreftforeningen inviterer til inspirasjonsforedrag med Marit Figenschou 20. november. Foredraget er for deg som ønsker å bli kjent med hvorfor vi navigerer livet slik du gjør i hverdagen og hvordan ta valg og beslutninger som gjør oss godt.

Om Marit Figenschou

Marit er ikke coach eller terapeut, men har i over tretti år jobbet systematisk med å finne ut hvorfor hun navigerte livet slik hun gjorde. Mange av beslutninger og valg skapte stress og var direkte helseskadelig. Sammen med hennes lærer, trener og psykoterapeut – Astri Hognestad har hun «løst» seg fra fastlåste mønster og har funnet fram til uante ressurser, uforløst potensiale og mye frigjort energi. Denne prosessen har hun beskrevet i boka “OMSTART – forsoning og frigjøring” som kom i 2018. Foredraget baser seg på egne dyrekjøpte erfaringer. Her deler hun hvordan hun navigerte tilbake til trygghet og fast grunn under føttene.

Tid og sted

Bli med på foredraget lørdag 20. november kl. 12.00-13.00 i Kreftforeningens Vitensenter i Kongens gate 6 i Oslo. Foredraget er gratis og åpent for alle, men krever påmelding.

Det er mulig å utforske Vitensenteret både før og etter foredraget. Vitensenteret er åpent fra 11.00-16.00 og har også gratis inngang.