Utleie av Kreftforeningens Vitensenter

Skal du arrangere et seminar, workshop, foredrag eller debatt? Kreftforeningens Vitensenter har en unik eventarena midt i Oslo sentrum, som kan bli en spennende og annerledes ramme rundt ditt arrangement.

Foto: Gorm K. Gaare

Kreftforeningens Vitensenter er en attraktiv arena og inspirerende møteplass for helserelaterte forskning-, teknologi- og innovasjonsmiljøer i Norge. Her kan organisasjoner, forskere, myndigheter, teknologibedrifter og helseinstitusjoner møtes til konferanser, seminarer, frokostmøter, åpne og lukkede, små og store arrangementer.

Om lokalet

Kreftforeningens Vitensenter ligger i Kongens gate 6 (google), i Kvadraturen i Oslo sentrum, med kort vei til både buss, trikk, t-bane, tog og parkeringshus.

Senteret er på cirka 600 kvadratmeter, fordelt på to etasjer. Første etasje er godt egnet for både seminar, frokost- og kveldsarrangementer.

• I kinooppsett er det plass til 120 deltakere.
  • Med småbord er det plass til 60 deltakere.
  • I underetasjen er det plass til 110 deltakere.
  • For større arrangementer og mottagelser er det plass til 220 deltakere dersom begge etasjer tas i bruk.

Leieavtale og pris

For å ta i bruk eventarenaen i Kreftforeningens Vitensenter påløper en leiesum. Dette er et rent administrasjonsgebyr som går til å dekke alt av praktisk bistand i forberedelser til arrangementet, rigg av stoler og bord, teknisk utstyr som prosjektor, mikrofoner og høyttalere, samt rengjøring i etterkant.

• Leiesum 1–3 timer: 5000 kroner eks. mva.
  • Leiesum 3–5 timer: 7000 kroner eks. mva.
  • Leiesum 5 timer og over: 10 000 kroner eks. mva.

Det er anledning til å benytte de interaktive installasjonene i lokalet, og en omvisning er inkludert om ønskelig.

Alle arrangementer må være i tråd med Kreftforeningens etiske retningslinjer.

Støtt gjerne kreftsaken ved å gi et større bidrag i form av en donasjon. Det beregnes ikke mva. på donasjonsbeløpet (gaven).

Bevertning

Mat og drikke kan bestilles og leveres av Furset Kantine som befinner seg i huset. Kreftforeningens Vitensenter har en avtale med leverandøren. Ta kontakt på booking@k6.no

Kontakt oss og bestill

Lurer du på noe, eller ønsker du å undersøke tilgjengelighet og bestille lokaler?

Send en e-post til post@kreftforeningen.no eller ring 21 49 49 21.

Var dette nyttig?