Tidligere webinarer

Vi har sendt en rekke webinarer, både frittstående og som serier. De fleste kan du se i opptak i spillelistene under. Kommende webinarer finner du i programmet.

Webinar fra Kreftforeningens Vitensenter

For oversikt over alle webinarer fra Vitensenteret, kan du åpne spillelisten (youtube.com).

Kreft tar ikke pause – en webinar-serie

En webinar-serie med aktuelle temaer for kreftpasienter og pårørende. Se alle videoene i denne serien ved å åpne spillelisten(youtube.com).

Pandemifri med Kaveh Rashidi

Lege og forfatter Kaveh Rashidi inviterer kjente gjester inn i Kreftforeningens Vitensenter. Webinar-serien hadde ikke blitt til hvis ikke det hadde vært for Stiftelsen Dam. De er en av Norges største stiftelser som gir penger til helse- og forskningsprosjekter som skal gi bedre helse gjennom deltakelse, aktivitet og mestring for folk i Norge. Se alle videoene i webinar-serien ved å åpne spillelisten (youtube.com).

Corona og cancer på somali og urdu

What are the differences and similarities between corona and cancer, and how to reduce the risk of getting them? Online meetings in collaboration between Bydelsmødre and The Norwegian Cancer Society took place in November 2020. For a list of all the videos, see the playlist (youtube.com).