Perleworkshop – Fuck Cancer-armbånd

Ta med deg en venn, et familiemedlem eller en kollega eller to og kom for å perle for en god sak!

Denne søndagen kan du perle rosa og flerfargede armbånd. Bidrar du med å perle ti armbånd får du et flerfarget armbånd som takk for hjelpen.

Du kan komme når det passer for deg i løpet av åpningstiden, men det er begrenset med plasser. Mens du eventuelt venter på plass kan du benytte tiden til å lære mer om kreft gjennom våre interaktive installasjoner i underetasjen i vitensenteret.

Logo med ordene "Fuck Cancer" i en sirkel til venstre, og "Kreftforeningen Ungkreft" til høyre.

De ulike armbåndene selges både i Kreftforeningens nettbutikk og i Kreftforeningens Vitensenter ved arrangementer. Inntektene går til kreftforskning og aktiviteter til unge berørt av kreft. I tillegg til armbånd har vi lansert flere produkter som klistremerker, gensere, sokker og t-skjorter.

Under årets 10-års jubileum siktet vi også stort og lanserte årets armbånd med lyse ferskenperler og gullbokstaver – dedikert til våre fantastiske frivillige som vi aldri ville klart oss uten. Disse er dessverre utsolgt nå, men kanskje du vil sende inn din idé til årets armbånd 2025?

Hold av dagen også ses vi på perleworkshop!

13. okt. 12.00–15.00

Kreftforeningens Vitensenter, Kongens gate 6 (google.com)

Gratis

Inngang på hjørnet av bygget i krysset Kongens gate / Rådhusgata i Kvadraturen i Oslo sentrum.

Tips gjerne familie, venner og kollegaer i andre deler av vårt langstrakte land om å delta på perleworkshops i deres region.

Eller kanskje du har lyst til å starte opp med perleworkshops et helt annet sted, ha det på skolen din eller i din bedrift? Sjekk ut alle muligheter for å arrangere perleworkshops.