Perleworkshop

Ny perleworkshop i Kreftforeningens vitensenter. Kom og perle for en god sak.

Denne lørdagen kan du perle sorte og flerfargede armbånd. Det er ingen påmelding. Dørene er åpne fra klokken 12.00-15.00, og du velger selv når du vil komme. Bidrar du med å perle ti armbånd får du et flerfarget armbånd som takk for hjelpen. Det er begrenset med plasser, men du kan benytte tid til å utforske vitensenteret før og etter perlingen. Inviter gjerne venner og kjente og bli med å perle for en god sak. Velkommen.

Armbåndene selges i nettbutikken til Kreftforeningen. Inntektene går til kreftforskning og aktiviteter til unge berørt av kreft.

F* Cancer er et samarbeid mellom Ung Kreft og Kreftforeningen. Kreftforeningens Vitensenter finner du i Kongens gate 6, 0153 Oslo. Inngang på hjørnet av Rådhusgaten og Kongens gate.