UTSATT! Webinar: Jeg har fått kreft – hva skal jeg spise nå?

Velkommen til inspirasjonskurs om hvordan du kan lage enkle, smakfulle og sunne retter når kreft er en del av hverdagen.

UTSATT! På grunn av Oslo kommunes retningslinjer om at det bare er lov å være en person på scenen i et webinar, har vi sett oss nødt til å utsette dette webinaret. I mellomtiden kan du se filmer og oppskrifter på våre nettsider.

På dette webinaret tar vi praten om maten fra Kreftforeningens Vitensenter. Her møter du Joanna Andersson, klinisk ernæringsfysiolog ved Vardesentrene, OUS og Mona Bjelland, spesialrådgiver i klinisk ernæring i Kreftforeningen. De gir tips om hva det er smart å spise for å sikre at man får i seg nok og riktige næringsstoffer når man har kreft.

Webinaret sendes live fra Kreftforeningens Vitensenter. Du kan delta der du er og stille spørsmål underveis, anonymt om du vil. Alt du trenger er internett.

Webinaret blir liggende tilgjengelig på nettsiden også i ettertid, slik at du kan se det senere. Se opptak av tidligere webinarer.