Kreftforeningens innsamlingsaksjon

Gi din støtte

Når en vi er glad i får kreft, er vårt største ønske at de skal bli friske igjen. Vi vil ikke miste dem.

Flere vil få kreft i årene som kommer. Heldigvis vil de fleste overleve, men fortsatt har vi mange liv å redde.

Støtt forskning på morgendagens kreftbehandling. For ingen går gjennom livet uten å bli berørt av kreft.

Du kan også vipse valgfritt beløp til 3366, gi via sms, nettbank eller gaveskjema, se alle måter du kan gi på→

Om Innsamlingsaksjonen

Mars hvert år går Kreftforeningens innsamlingsaksjon av stabelen, tidligere kalt Krafttak mot kreft.

Engasjer deg

Få tips og ideer til innsamlingsaktiviteter som du kan gjennomføre.

Støtt som bedrift

Næringslivets bidrag til Innsamlingsaksjonen har en enorm betydning. Bli med dere også!

Se alle måter du kan gi på →

Vipps et valgfritt beløp til 3366

Send SMS med kodeord GI til 2277 for å støtte med 250 kroner

Overfør et valgfritt beløp til kontonummer 1503.07.66056

Gi med gaveskjema og betal med Vipps eller kort.

Tusen takk til våre samarbeidspartnere

Våre samarbeidspartnere bidrar til synlighet og oppmerksomhet om aksjonen, og samler inn store summer til forskning. Hjertelig takk for alt dere gjør for kreftsaken.