Hopp direkte til meny Hopp direkte til meny Hopp direkte til innhold Hopp direkte til Søk

Dette samler vi inn til

Målet med årets Krafttak mot kreft var å gi kreftpasienter med uhelbredelig kreft flere gode år med best mulig livskvalitet. Det skal vi oppnå gjennom mer forskning og bedre tilbud til pasienter og pårørende.

Kreftforskningen har kommet langt og for første gang kan vi si: I dag overlever 7 av 10 som får kreft. Men det er fortsatt noen som får den tunge beskjeden om at de ikke vil bli friske, men kommer til å dø av sykdommen. For disse menneskene finnes det ingen helbredende behandling, kun behandling som er livsforlengende og lindrende.

Pengene fra årets aksjon skal gå til mer forskning og tilbud for å bedre livskvaliteten til de som i dag lever med uhelbredelig kreft. Sammen skal vi gjøre uhelbredelig levelig. Her kan du se hva pengene har gått til tidligere

Vi trenger din hjelp!

Du er viktig i dette arbeidet og vi trenger din støtte. Gi for livet – støtt Krafttak mot kreft. Gi med kort i skjemaet under, send SMS "gave" til 2277 for å gi 200 kroner eller Vipps/mCash/MobilePay valgfritt beløp til 2277.

Støtt Krafttak mot kreft

Gi din gave