Perleworkshop – Fuck Cancer-armbånd

Fuck Cancer-armbånd – 10 år! Vi feirer jubileet med å lansere «Fuck Cancer-dagene» 16.-18. september, og ønsker å få med «hele» Norge til å perle.

Det vil være store og små perleworkshoper over hele landet. Sentralt slår vi på stortromma og inviterer til et fysisk heldagsarrangement i hovedstaden mandag 16. september klokken 12.00-19.30 i Kreftforeningens Vitensenter.

Kampanjebilde for et workshoparrangement 16. september. Teksten lyder "Bli med på workshop! Fuck Cancer-dagene, Kreftforeningens Vitensenter, 16. september kl. 12:00-19:30.

Det var høsten 2014 at Unni Killi først startet å perle Fuck Cancer-armbånd til inntekt for kreftsaken. Siden har flere tusener frivillige perlet Fuck Cancer-armbåndene våre til inntekt for Ung Kreft og Kreftforeningen.

I tillegg til armbånd har vi lansert flere produkter slik som gensere, sokker og t-skjorter. I år sikter vi stort og har for første gang lansert årets armbånd med lyse ferskenperler og gullbokstaver – dedikert til våre fantastiske frivillige som vi aldri ville klart oss uten.

Hold av dagen så ses vi på perleworkshop!

16. sep. 12.00–19.30

Kongens gate 6, Oslo (google.com)

Inngang på hjørnet av bygget i krysset Kongens gate / Rådhusgata.