Fighter = æresgjest

Som fighter er du vår æresgjest. Du blir en del av et givende nettverk, og vil oppleve stor støtte fra lokalsamfunnet og andre fightere, samtidig som du bidrar til å gi andre håp.

Foto: Heiko Junge

En fighter i Kreftforeningens Stafett for livet er en som har eller har hatt kreft. Stafetten er en flott mulighet til å være sammen med familie, venner og andre som er viktige støttespillere for deg. Her kan du feire livet og dele både gode og vanskelig opplevelser med andre. Det er gratis å delta.

Hva skjer under stafetten for fighterne?

Dette skjer for fighterne under en stafett :

Fighterne åpner stafetten ved at de går den første runden – fighterrunden. De går først for å gi håp og styrke både til seg selv og alle andre som er rammet av kreft. Tempoet bestemmer du selv. Du kan løpe eller gå. Du kan også være med om du bruker rullestol eller rullator. Etter åpningen og fighterrunden, inviteres du til å delta på et eget program som varer i noen timer.

Har du ditt eget lag, kan du selvsagt være med på dette i tillegg til å være fighter. Men du kan også være med som fighter selv om du ikke deltar på et lag. Du er alltid velkommen på stafetten – også om du bare har overskudd til å være med et par timer.

Tusen takk for at jeg fikk være med på fighterarrangementet, helt enestående. Det er lenge siden jeg har følt meg så inkludert, stolt og rørt. Dere er flinke og rause mennesker. Tusen takk av hele mitt hjerte.

Fighter under Kreftforeningens Stafett for livet