Kreftforeningens Stafett for livet

I 2022 arrangerte vi 14 vellykkede stafetter rundt om i hele Norge. Nesten 11 000 deltakere, fordelt på 340 lag var med og viste sin støtte alle som rammes av kreft. Omlag 600 fightere var med som æregjester. Tusen takk til alle som var med! Nå retter vi blikket mot 2023. Flere stafetter er allerede i gang med planleggingen, og det vil også etableres noen nye stafetter. Følg med!

Bli frivillig!

Som frivillig kan du være med over en lengre periode i en av arbeidsgruppene som står for planleggingen og gjennomføringen av stafetten, eller du kan være med som frivillig kun på selve arrangementet. Noe for deg?

Utan tvil den fineste helga. Ei helg fylt med så enormt mykje latter, takknemlighet, sorg, gode samtalar, tårer og et fantastisk samhold. Eg har gleda meg lenge til denne helga, men likevel gjekk det over alle forventingar. Ei helg eg kjem til å leva lenge på.

Henriette Hals Guddal, lagleder og deltaker, Stafett for livet Førde.

– Stafett for livet ga meg en mening

Rune Lunde og familien har måttet leve med kreft tett på livet mer enn én gang. Historien er hjerteskjærende, men de deler den likevel. For kreftsakens skyld. I mars ble Rune tildelt Global Recognition Award fra den internasjonale Stafett for livet-stiftelsen.

Start en digital innsamling

Det er enkelt og trygt å bruke «Min innsamling» for å samle inn penger i forbindelse med Stafett for livet. Du kan starte en innsamling for ditt Stafett for livet-lag eller for deg selv som deltaker. Alle innsamlede midler går til Kreftforeningens arbeid.