Kreftforeningens Stafett for livet

Kreftforeningens Stafett for livet er en hyllest til alle som er rammet av kreft. Familie, venner, skoler, foreninger, arbeidsplasser og andre danner lag for en person de vil støtte eller minnes.  Sammen skal de gå eller løpe i et helt døgn for vise at det alltid bør være noen på banen for den som er syk.

Meld deg på allerede nå, enten du vil stille med eget lag, være lagdeltaker eller fighter.

Bli frivillig!

Som frivillig kan du være med over en lengre periode i en av arbeidsgruppene som står for planleggingen og gjennomføringen av stafetten, eller du kan være med som frivillig kun på selve arrangementet. Noe for deg?

Fighter = æresgjest

Har du, eller har du hatt kreft inviterer vi deg til å delta som fighter under Stafett for livet. Fighterne er våre hedersgjester. Her kan du senke skuldrene, og få en pause fra hverdagen sammen med andre som har det som deg.

Utan tvil den fineste helga. Ei helg fylt med så enormt mykje latter, takknemlighet, sorg, gode samtalar, tårer og et fantastisk samhold. Eg har gleda meg lenge til denne helga, men likevel gjekk det over alle forventingar. Ei helg eg kjem til å leva lenge på.

Henriette Hals Guddal, lagleder og deltaker, Stafett for livet Førde.

– Stafett for livet ga meg en mening

Rune Lunde og familien har måttet leve med kreft tett på livet mer enn én gang. Historien er hjerteskjærende, men de deler den likevel. For kreftsakens skyld. I mars ble Rune tildelt Global Recognition Award fra den internasjonale Stafett for livet-stiftelsen.